آخرین اخبار

جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد. محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفت و گو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه  در جمع خبرنگاران افزود:  اساتید چشم‌ و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که […]

اشتراک گذاری
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد مطلب : 153803
جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفت و گو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه  در جمع خبرنگاران افزود:  اساتید چشم‌ و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات‌ علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات‌ علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان، وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *