آخرین اخبار

چشم انتظاری ۱۴روزه خانواده «سبحان»

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان ۱۴ روز (از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تاکنون) از غرق شدن و ناپدید شدن «سبحان هنرمند» ۵ ساله اهل روستای «نارمه» از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری در رودخانه خرسان گذشته و خانواده او همچنان چشم انتظار خبری از او هستند. «کاظم فلاحی دوست»، مدیرعامل جمعیت هلال […]

اشتراک گذاری
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد مطلب : 154082
چشم انتظاری ۱۴روزه خانواده «سبحان»

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان ۱۴ روز (از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تاکنون) از غرق شدن و ناپدید شدن «سبحان هنرمند» ۵ ساله اهل روستای «نارمه» از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری در رودخانه خرسان گذشته و خانواده او همچنان چشم انتظار خبری از او هستند.

«کاظم فلاحی دوست»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: یک هفته تلاش امدادگران و نیروهای هلال احمر برای پیدا کردن کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان بی نتیجه بود.

وی با بیان اینکه رودخانه خرسان خروشان و وحشی است، افزود: با وجود اینکه یک هفته تیم های هلال احمر این استان بعنوان پشتیبان تیم‌های امدادگر به منطقه اعزام می شد و در عملیات جستجو هم کمک کردند اما تاکنون این کودک پیدا نشده است.

فلاحی دوست اظهارکرد: به دنبال دستور ویژه دکتر کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر مبنی بر پای کار آمدن همه امکانات هلال احمر برای پیدا کردن این کودک فلاردی، درخواست امکانات و تجهیزات تخصصی و جدید کرده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین در پی دستور رئیس جمعیت هلال احمر امروز یک تیم ۵ نفره عواصی با نیروها و تجهیزات بیشتری جهت کمک و مشارکت در عملیات جستجو اعزام خواهیم کرد.

چشم انتظاری ۱۴روزه خانواده «سبحان»

همچنین محمد رستمی، مدیرعامل آتش نشانی یاسوج نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: تیم های غواصی آتش نشانی یاسوج چهار روز در عملیات جستجوی این کودک ۵ ساله شرکت کردند.

وی با بیان اینکه رودخانه خرسان خروشان است و حداقل عمق آن نیم متر و حداکثر بیش از سه متر است، افزود: برای یپدا کردن این کودک نیاز به تجهیزات تخصصی و نیروهای بیشتری وجود دارد.

رستمی اظهارکرد: در صورت امکان استفاده از هواپیما یا پهپاد مجهز به عکس برداری و اسکنر می تواند نتیجه بخش باشد.

محمودی اطهر، یکی از اقوام این کودک غرق شده به خبرنگار ایسنا گفت: برای تسلی خانواده سبحان، روز پنجشنبه مراسم سوگواری و ختمی برای این کودک پنج ساله گرفته شده اما خانواده وی همچنان چشم انتظار پیکر پسرشان هستند.

وی از تلاش های نیروهای آتش نشانی یاسوج، هلال احمر و تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که در عملیات جستجوی این کودک سنگ تمام گذاشتند تشکر کرد.

چشم انتظاری ۱۴روزه خانواده «سبحان»

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *