آخرین اخبار

امدادرسانی به ۶۹۴ نفر در پی سیلاب روزهای اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی به ۶۹۴ نفر در پی سیلاب و آبگرفتگی روزهای اخیر در استان خبر داد. کاظم فلاحی دوست در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: از روز پنجشنبه ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه همه شهرستانهای استان تحت تاثیر سامانه بارشی […]

اشتراک گذاری
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد مطلب : 154098
امدادرسانی به ۶۹۴ نفر در پی سیلاب روزهای اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی به ۶۹۴ نفر در پی سیلاب و آبگرفتگی روزهای اخیر در استان خبر داد.

کاظم فلاحی دوست در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: از روز پنجشنبه ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه همه شهرستانهای استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند و در مناطقی از آن‌ها شاهد وقوع سیلاب و آبگرفتگی بودیم.

وی اظهارکرد: در این شرایط، نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد عملیات امداد و نجات انجام دادند که در این عملیات‌ها ۲۲ تیم و ۱۵ دستگاه خودروی امدادی به کارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امدادگران به ۶۹۴ نفر متاثر از سیلاب و آبگرفتگی امدادرسانی کردند، خاطرنشان کرد: در این مدت تیم‌های تخصصی سیلاب، کار تخلیه گل و لای و آب ۳۴ منزل مسکونی را با ۶ دستگاه پمپ لجن کش انجام دادند.

فلاحی با بیان اینکه در این مدت ۱۰ خانوار در قالب ۴۷ نفر اسکان داده شدند، دوست تصریح کرد: همچنین ۲۶۵ بسته غذایی، ۲۸۳ اقلام زیستی شامل پتو و موکت، ۱۰ چادر امدادی و ۴۳۰ کیلوگرم نایلون در بین آسیب دیدگان ناشی از سیل و آبگرفتگی استان توزیع شد.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *