آخرین اخبار

خمینی سن عشق را پایین آورد

دشمنان می‌گفتند خمینی سرباز کم آورده و سن سربازی را از ۱۸ سال به ۱۳ سال آوده است و نمی‌دانستند خمینی سن عشق و شهادت را پایین رسانده است.

اشتراک گذاری
03 October 2016
کد مطلب : 1574

 

نویسنده کتاب «پایی که جاماند» با بیان اینکه دشمن از مردمی عصبانی هستند که زمانی در لشکر صدام می‌گفتند، لشکر بچه‌ها، گفت: دشمنان از این قلب‌ها، انسان‌ها و نسلی عصبانی است که برای حضور در جنگ عراق علیه ایران شناسنامه خواهران بزرگ‌تر از خود دست کاری و تغییر نام می‌دادند و این همان عظمت روحی فرزندان این مرز و بوم است.

 سید ناصر حسینی‌پور امروز در دومین روز اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد که به نام شهدای دانش آموز نامگذاری شده بود و با حضور مسئولان ارشد این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه ما را در زندان های بعثی بخاطر عزاداری حسین بن علی(ع) شکنجه می‌دادند، اظهار کرد: بعثی‌ها می‌گفتند، شما را چه به حسین! شما آتش پرست و عجم هستید ولی نمی‌دانستند فرزندان روح‌الله به عشق حسین می‌جنگیدند.
نویسنده کتاب «پایی که جاماند» گفت: دشمنان می‌گفتند خمینی سرباز کم آورده و سن سربازی را از ۱۸ سال به ۱۳ سال آوده است و نمی‌دانستند خمینی سن عشق و شهادت را پایین رسانده است.
حسینی‌پور با اشاره به صحبت دشمنانی که می‌گفتند ایران حشره‌ای بیش نیست و به راحتی نابود می‌شود، بیان کرد: شهدای دانش‌آموز که قبل از سن تکلیف به سن شهادت رسیدند و با پوشش کفن معادلات دشمن را متلاشی کردند، این فرزندان بچه نبودند شیر بچه بودند.
وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: نسل شهدای دانش‌آموز، نسلی بود که نارنجک دور کمر بسته و به زیر تانک های دشمنان می‌رفتند تا آنها را به هلاکت رسانند. نسلی که روزی در کتاب‌هایمان قهرمان شدند و محاسبات دشمن را با عشق، خداباوری و ولایت‌مداری بهم ریخته و دشمن را امروزه عصبانی کرده است.
حسینی‌پور افزود: زمان بیدار شدن ما است چرا که دشمن هنوز در کمین میهن اسلامی است و با هزار حیله و نیرنگ دوستی به غارت ارزش‌ها، منابع و سرمایه‌های این کشور فکر می‌کند.
به گزارش کبنا، در ادامه آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دانش‌آموزان گفت: شهدای همسن و سال شما عزتی است برای شماها. شهدای دانش‌آموز شهید شدند تا عزت را برای جامعه به ارمغان آورند.

وی با بیان اینکه شهدا امروز در حیات نیستند، اما حیات خوردن و خوابیدن نیست، حیات تاثیرگذاشتن بر دانش، شعور و اندیشه است، افزود: شهدا شاهدانی برای ماندن و دیدن است. شهدایی که امروزه با تکیه بر آن‌ها اقتدار داریم و در امنیت، عمر را سپری می‌کنیم.
وی با بیان اینکه شهدا مایه اقتدار و امت اسلامی است، ادامه داد:شهبدان نشان دادند جهان باید شیعه را باور کنند.

وی افزود: راه شهدا افتخاری است برای ما.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *