آخرین اخبار

هشدار پلیس در خصوص جاده یاسوج به چرام و سقوط خودروها در «تنگ پیرزال»

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با جاده یاسوج به چرام و سقوط خودروها در «تنگ پیرزال» هشدار داد. سرهنگ حسن دانایار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: تردد و نقاط گردشگری زیادی روی جاده یاسوج به چرام بخصوص محدوده تنگ پیرزال است. وی […]

اشتراک گذاری
02 April 2024
کد مطلب : 152937
هشدار پلیس در خصوص جاده یاسوج به چرام و سقوط خودروها در «تنگ پیرزال»

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با جاده یاسوج به چرام و سقوط خودروها در «تنگ پیرزال» هشدار داد.

سرهنگ حسن دانایار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: تردد و نقاط گردشگری زیادی روی جاده یاسوج به چرام بخصوص محدوده تنگ پیرزال است.

وی با بیان اینکه تا دیر نشده است باید فکری اساسی برای این جاده شود، افزود: مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و چرام و برخی مناطق استان‌های جنوبی از این جاده استفاده می‌کنند و در ایام تعطیلات محل تفریح و گردش مردم است، اما متاسفانه جاده مناسب ندارد.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در محدوده «تنگ پیرزال» که بخشی از این جاده است، چند پل غیر هندسی، غیر مهندسی و غیر اصولی وجود دارد که این نوع پل و جاده را  در هیچ جای دنیا نمی‌بینیم.

سرهنگ دانایار تصریح کرد: هر سال شاهد تصادفات زیادی در این جاده بخصوص محدوده «تنگ پیرزال» هستیم که اکثرا سقوط از پل‌های این محدوده است.

وی ادامه داد: این جاده استاندارد و ایمنی مناسب و لازم را ندارد و از لحاظ فنی و مهندسی نیز با مشکلات جدی مواجه است، بطوریکه باعث پس زدن ترافیک می‌شود و گاهی تا ساعت ۲۳ در اینجا ترافیک است.

هشدار پلیس در خصوص جاده یاسوج به چرام و سقوط خودروها در «تنگ پیرزال»

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این در حالی است که دستگاه‌های متولی و مسئول با اقدامات بلند مدت و تعریض و ایمن سازی پل‌ها و اصلاح جاده می‌توانند در رفع مشکلات مردم و کاهش تصادفات این جاده نقش مهمی ایفا کنند.

دانایار اظهار کرد: قبل از تعطیلات نوروز یک خودرو از یکی از پل‌های «تنگ پیرزال» به دره سقوط کرده است.

وی تاکید کرد: این جاده در حد جاده اصلی ترافیک دارد اما کیفیت و ظرفیت آن در حد یک جاده روستایی هم نیست.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پل‌های این تنگ ظرفیت عبور یک دستگاه خودرو را در لحظه ندارد و با محدودیت‌ها و مشکلاتی مواجه‌اند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *