آخرین اخبار

رفع تصرف ۴۰ هکتار از اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۴۰ هکتار از اراضی ملی در این استان خبر داد. «سعید جاویدبخت» روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه از ابتدای امسال تا کنون حدود ۴۰ هکتار از اراضی ملی را رفع […]

اشتراک گذاری
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد مطلب : 153827
رفع تصرف ۴۰ هکتار از اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۴۰ هکتار از اراضی ملی در این استان خبر داد.

«سعید جاویدبخت» روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه از ابتدای امسال تا کنون حدود ۴۰ هکتار از اراضی ملی را رفع تصرف کرده‌ایم، افزود: خود را موظف به نگهبانی از انفال می‌دانیم و در مبارزه با زمین خواری و رفع تصرف با کسی تعارف نداریم.

وی اظهارکرد: اخیرا ۱۵ هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه «سرچنار» شهرستان بویراحمد که با نهال‌های «گردو» و «بادام» به صورت غیرمجاز درختکاری شده بود، رفع تصرف شد.

همچنین سرهنگ ابراهیم جانی نسب، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اینکه مجموعه نیروهای این یگان به صورت شبانه روزی و در همه شهرستان‌های استان مشغول حراست از منابع طبیعی هستند، از عموم مردم خواست هرگونه تجاوز، تخریب، تصرف منابع طبیعی را به شماره های ۱۳۹و ۱۵۰۴گزارش دهند.

 وی بیان کرد: قطعا همراهی و همکاری مردم فهیم و طبیعت‌دوست استان، همواره یاریگر ما در حفاظت از منابع طبیعی بوده است.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *