آخرین اخبار

برگزاری ۴۰۰ برنامه طی هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته معلم در مناطق ۱۳ گانه این استان پیش‌بینی شده و برگزار می‌شود. «محمد جمالی آرند» روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته معلم با بیان […]

اشتراک گذاری
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد مطلب : 153902
برگزاری ۴۰۰ برنامه طی هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته معلم در مناطق ۱۳ گانه این استان پیش‌بینی شده و برگزار می‌شود.

«محمد جمالی آرند» روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته معلم با بیان اینکه شعار امسال به مناسبت بزرگداشت روز معلم «همه مدیون توییم»است، افزود: زیرساختها و توسعه هر جامعه‌ای مدیون معلمان آن است که معماران جامعه هستند.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته معلم ۴۰۰ برنامه در مناطق ۱۳ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی شده و برگزار می شود، اظهار کرد: زنگ «سپاس» در بیش از سه هزار آموزشگاه این استان نواخته شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته معلم یک معلم استان بعنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد، ۸ معلم استانی و ۹۴ معلمان نمونه شهرستانی و منطقه‌ای تجلیل خواهند شد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم خدمت ماندگاری به آموزش و پرورش شد، این خدمت رتبه‌بندی معلمان بوده که ۱۲ سال به تاخیر افتاد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سال تحصیلی آینده ۵۸۱ نفر معلم در آموزش و پرورش این استان استخدام خواهد شد.

جمالی آرند تاکید کرد: برنامه محوری و قانون دو اولویت ما در آموزش و پرورش است که می‌تواند تغییر و تحول ایجاد کند و شعار ما در مدیریت جدید است.

وی در خصوص دو ناحیه شدن آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اظهار کرد: دو ناحیه شدن آموزش و پرورش این شهرستان را در حال پیگیری هستیم.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتقاد داریم که باید از نیروهای توانمند و شایسته در آموزش و پرورش استفاده شود و نگاه قومیتی و جغرافیایی به آموزش و پرورش نخواهیم داشت بلکه از شایستگان استفاده خواهیم کرد. 

جمالی آرند افزود: قطعاً نگاه ما به آموزش و پرورش جدید و نو است و از ظرفیت صاحب‌نظران و شایستگان بدون در نظر گرفتن نگاه جغرافیایی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان، وی در رابطه با مشکل مسکن معلمان افزود: امیدوارم بتوانیم قدمی در زمینه مسکن فرهنگیان برداریم البته رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی در این زمینه داشته‌ایم.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *