آخرین اخبار

دعوت خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای ضمن دعوت عموم مردم این استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدسِ امسال، آمادگی خود را برای انعکاس گسترده حضور حماسی مردم مومن و روزه دار استان در این راهپیمایی اعلام کردند. به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان متن […]

اشتراک گذاری
04 April 2024
کد مطلب : 152972
دعوت خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای ضمن دعوت عموم مردم این استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدسِ امسال، آمادگی خود را برای انعکاس گسترده حضور حماسی مردم مومن و روزه دار استان در این راهپیمایی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان متن این بیانیه به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم

بی گمان، یهودیان و مشرکان را دشمن‏ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت‏…(سوره مائده ۸۲)
در حالی به آخرین جمعه رمضان سال ۱۴۰۳ می رسیم که ۶ ماه از عملیات بزرگ طوفان الاقصی توسط رزمندگان حماس می گذرد.

پس از این عملیات قهرمانانه، سربازان و سرمداران رژیم جلاد صهیونیستی با جنایاتی باورناپذیر به جای مبارزه در میدان، به کشتن زنان، کودکان و نوزادان و همچنین خبرنگاران وکادر درمانی مبادرت می کند که قادر به دفاع از خود و تأمین مایحتاج‌شان نیستند.

جنایات بی سابقه، نسل کشی آشکار و بی اعتنایی به مفاد حقوق بشری و کرامت انسانی اگرچه آشکارگر مَنِش و تفکر صهیونیست ها برای همه جهان بوده است ولی این اقداماتِ دیوانه‌وار، تاکنون ده‌ها هزار نفر از انسان های بی گناه را به خاک و خون گرفته است.

حمله به بیمارستان‌ها و از بین بردن زیرساخت‌های بهداشتی و حیاتی، حمله به گروه های خیریه و کمک های بشردوستانه، کشتن کودکانی که در صف غذا ایستاده و زنانی که برای فرزندان خود به دنبال آب می گردند و قطع برق یا جداکردن اکسیژن نوزادان در دستگاه، حمله و کشتن خبرنگاران و… تنها نمونه هایی از اقدامات غیرانسانی و غیرقابل باور رژیم صهیونیستی است.

در این جنایات آشکار، بی شک آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، آل سعود و دولت‌هایی که مزوّرانه از این حمام خون، نان می خورند و نفت صهیون را فراهم می کنند هم شریک اند و باید در دادگاه صالح، محاکمه شوند.

جنایت اخیر رژیم اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران و پس از آن تحرک تروریستی گروهک وابسته و اسرائیلی «جیش الظلم» که تکمیل کننده رفتارهای شیطان صفتانه صهیونیستی بود، گویای به بن بست رسیدن اسرائیل در میدان مبارزه با جوانان حماسی و تلاش آنها برای وارد کردن ایران به این جنگ نامتعارف است که هم توجه جامعه جهانی از جنایات جبهه استکبار منحرف شود و نیز اینکه مرگ اسرائیل توسط دشمن مقتدری مثل ایران رقم بخورد نه جوانان حماس.

خبرنگاران، اصحاب رسانه، سازمان بسیج رسانه و هییت اندیشه ورز رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن محکوم کردن جنایات ۶ ماهه اسرائیل و حمله به کنسولگری ایران در سوریه، از همه کهگیلویه و بویراحمدی های عزیز دعوت می نماید که با اعلام انزجار و نفرت از غده سرطانی اسرائیل، همه باهم و برای ایجاد دنیای پر از صلح وصفای پس از صهیونیزم، در تظاهرات روز قدس امسال شرکت نموده و در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه قدم مؤثر برداریم. إن شاءالله.

بی شک راهپیمایی روز قدس امسال و قدم‌هایی که به نیت شهدای رمضان برداشته می‌شود بزرگترین حمایت و اقدام عملی از این نهضت و پاسخ قاطع به جنایات اخیر دشمن خواهد بود.
ما خبرنگاران و اصحاب رسانه استان نیز  آماده انعکاس گسترده حضور حماسی شما مردم مومن و روزه دار استان کهگیلویه و بویراحمد در رسانه های مختلف هستیم.»

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *