آخرین اخبار

بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید ۲۲۶ هزار و ۱۶۱ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری این استان طی ۱۴ روز نوروز ۱۴۰۳ خبر داد. «سعید طالبی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طی روز هفتم […]

اشتراک گذاری
28 March 2024
کد مطلب : 152865
بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید ۲۲۶ هزار و ۱۶۱ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری این استان طی ۱۴ روز نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

«سعید طالبی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طی روز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ هشت هزار و ۱۷۰ نفر گردشگر و مسافر نوروزی در مجموعه های رسمی میراث فرهنگی شامل هتل ها، بوم گردی ها، مهمانپذیرها و تاسیسات تحت مدیریت میراث فرهنگی و همچنین ۱۳ هزار و ۱۱۴ نفر در مجموع اسکان داده شدند.

وی اظهار کرد: طی این روز ۳۲ هزار و ۵۲۳ مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۵۴ هزار و ۳۴۹ نفر در مراکز رسمی تحت نظارت میراث فرهنگی اسکان یافتند. همچنین در مجموع ۸۸هزار و ۱۷۶ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند.

طالبی‌پور تصریح کرد: در مجموع از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ تعداد ۲۲۶ هزار و ۱۶۱ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه‌ها گردشگری این استان بازدید کردند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *