آخرین اخبار

هشدار زرد هواشناسی برای ۷۲ ساعت آینده کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد برای ۷۲ ساعت آینده این استان هشدار زرد صادر کرد. ولی بهره مند، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی از امروز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه جو […]

اشتراک گذاری
22 April 2024
کد مطلب : 153485
هشدار زرد هواشناسی برای ۷۲ ساعت آینده کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد برای ۷۲ ساعت آینده این استان هشدار زرد صادر کرد.

ولی بهره مند، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی از امروز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه جو استان کهگیلویه و بویراحمد تحت تاثیر سامانه ناپایدار بارشی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این مدت و بیشتر از بعداز ظهر امروز در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

بهره مند اظهارکرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از امروز تا روز چهارشنبه قدری کاهش نسبی دما وجود دارد و از روز پنجشنبه دما روند افزایشی به خود خواهد گرفت.

بهره مند عنوان کرد: برای امروز تا پایان روز چهارشنبه هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی بیان کرد: شهر لیکک و ایستگاه امامزاده جعفر با بیشینه دمای۳۱.۴ درجه سانتیگراد و سی سخت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *