آخرین اخبار

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان رئیس دانشگاه یاسوج از سفر یک روزه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. بهادر کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به شهر […]

اشتراک گذاری
25 April 2024
کد مطلب : 153713
وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان رئیس دانشگاه یاسوج از سفر یک روزه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

بهادر کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

وی اظهاکرد: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و…)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و… از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است.

کرمی بیان کرد: این سفر با دعوت رئیس دانشگاه یاسوج برای شرکت در مراسم گرامیداشت هفته معلم و با هدف حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه انجام می‌شود.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *