آخرین اخبار

شدت بارش‌ها در چه مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد است؟

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سامانه بارش‌ها پیش رو عمدتاً در مناطق کهگیلویه، لنده، مارگون، دنا و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود. علی کرمی امروز، یکشنبه، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ در نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان افزود: تاکنون میزان بارش‌های این استان […]

اشتراک گذاری
17 March 2024
کد مطلب : 152522
شدت بارش‌ها در چه مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد است؟

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سامانه بارش‌ها پیش رو عمدتاً در مناطق کهگیلویه، لنده، مارگون، دنا و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود.

علی کرمی امروز، یکشنبه، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ در نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان افزود: تاکنون میزان بارش‌های این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵۰ میلی متر و نسبت به بلند مدت ۱۰۲ میلی متر کاهش داشته است.

وی با اشاره به صدور هشدار قرمز نسبت به ورود یک سامانه بارشی قوی و سنگین از روز سه شنبه به این استان‌ اظهار کرد: در صبح روز سه شنبه تا قبل از ظهر چهارشنبه بارش سنگینی در استان خواهیم داشت و از مردم درخواست دارم که خود مراقبتی را مدنظر قرار دهند.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این سامانه همه مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: شدت این بارش‌ها در مناطق لنده، چاروسا، دیشموک، لودابف مارگون، دنا و یاسوج بیشتر خواهد بود.

کرمی بیان کرد: در پی این سامانه بارشی بارش برف را در قلل مرتفع شاهد خواهیم بود.

همچنین مرادعلی پیوند، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه بارشی پیش رو که هواشناسی نسبت به ان هشدار قرمز صادر کرد، همه نقاط این استان را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره با اینکه شدت بارش‌ها نسبت به دیگر سامانه‌ها زیاد است، افزود: این سامانه بارشی همه نقاط مختلف استان را در بر خواهد گرفت.

پیوند با اشاره برنامه‌ریزی و انجام اقدامات ضروری متولیان قبل از آغاز بحران اظهار کرد: آماده باش مدیران نقش مهمی در مدیریت بحران خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر مدیریت دانش دستگاه‌ها در شناسایی نقاط حادثه خیز خاطرنشان کرد: هماهنگی و هم افزایی بین دستگاهی بسیار مهم و ضروری است.

پیوند بر اطلاع‌رسانی جامع اعضای مدیریت بحران تاکید و تصریح کرد: باید همه سالن‌های ورزشی و مکان‌ها برای اسکان اضطراری مردم و مسافران و گردشگران نوروزی نیز تجهیز شود.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان، وی بیان کرد: نیاز است شبکه دهیاران در روستاها برای خدمات‌رسانی بهتر در سطح مناطق مختلف تشکیل شود.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان، در این نشست همه دستگاه‌های اجرایی دولتی، خدمات‌رسان و امدادی از جمله جهاد کشاورزی، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، مخابرات و فناوری اطلاعات و ارتباطات، اورژانس، هلال احمر، برق، آتش نشانی، امور عشایر، راهداری، آب و فاضلاب و… بر آماده باش همه نیروها و کارکنان خود تاکید داشتند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *