آخرین اخبار

خواننده مشهور “ریحانا” تولد دومین فرزندش را جشن گرفت!

ریحانا خانم خواننده محبوب و شریک زندگی مشهورش ایسپ راکی به دنیا آمدن دومین فرزندشان را جشن گرفتند

اشتراک گذاری
23 August 2023
کد مطلب : 136097

ریحانا خانم خواننده مشهور و موفق تولد دومین پسرش را جشن گرفت اما نام او را فاش نکرد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ریحانا و ایسپ راکی تولد دومین فرزندشان را جشن گرفتند. این زوج خواننده موفق از دومین پسرشان استقبال کردند. به محض منتشر شدن خبر به دنیا آمدن فرزند دوم این زوج، نام نوزاد پسر به بحثی جنجالی در فضای مجازی تبدیل شد.
خانم خواننده برای اولین بار در اجرای بین دو نیمه خود در مسابقات سوپر باول خبر بارداری خود را اعلام کرد. از زمان انتشار این خبر در ماه فوریه طرفداران مشتاقانه روند بارداری ریحانا را دنبال کردند.
منبعی نزدیک به این زوج مشهور اعلام کرد که این نوزاد در واقع در ۳ آگوست مخفیانه به دنیا آمد. با این حال نام این نوزاد پسر هنوز فاش نشده است.
نام دومین فرزند خانم و آقای خواننده بحث جنجالی فضای مجازی است!
ریحانا تنها چند ماه پیش نام فرزند اول خود را منتشر کرد. این زوج نام پسرشان را «رِزا» گذاشته‌اند. طرفداران انتظار دارند که زوج خواننده نام دیگری که با حرف «ر» شروع می‌شود را برای دومین فرزندشان انتخاب کنند.
ایسپ راکی و ریحانا هنوز در رسانه‌های اجتماعی بیانیه‌ای منتشر نکرده‌اند.
مدتی کوتاه پس از تایید خبر دویمن بارداری‌اش، ریحانا برنامه‌های خود برای گسترش خانواده‌اش را فاش کرد. او به مجله ووگ بریتانیا گفت: «آرزوی من این است که بچه‌های بیشتری داشته باشم. اما هر چه خدا برای من بخواهد، من استقبال می‌کنم. دختر، پسر، هر چه باشد من خوشحال خواهم بود.»
ریحانا همچنین فاش کرد که بارداری دوم او بسیار متفاوت از بارداری اولش بود. او گفت: «هیچ ویاری نداشتم. تنها احساس تهوع دارم. همه چیز متفاوت است، اما من از آن لذت می‌برم. احساس خوبی دارم. پر انرژی و شاداب هستم.»
ریحانا و ایسپ راکی زندگی مشترک خود را در سال ۲۰۲۰ آغاز کردند. این زوج خبر بارداری با اولین فرزندشان را در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ منتشر کردند.
زوج خوشبخت در ماه می همان سال از پسرشان RZA استقبال کردند. چند ماه بعد در دسامبر برای اولین بار ویدئویی از این نوزاد به اشتراک گذاشه شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *