آخرین اخبار

رتبه اول اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد در ۲ شاخصه مهم جشنواره شهید رجایی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد به رتبه اول اقتصاد و دارایی استان در ۲ شاخصه مهم جشنواره شهید رجایی اشاره کرد.

اشتراک گذاری
21 October 2022
کد مطلب : 112130

طاهر شریف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به رتبه برتر اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: این اداره‌کل رتبه برتر استان در شاخص اقتصاد مقاومتی و همچنین جذب تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ را از آن خود کرد.

وی افزود: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰ و در این دو بخش رتبه برتر استان را به خود اختصاص داد.

شریف‌پور در ادامه اظهارات خود افزود: تسهیلات تبصره ۱۸ از جمله مهم‌ترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال است که می بایست در استانها به آن توجه شود و در این راستا یارانه سود این تسهیلات محقق گردد که این جز برنامه های دارای اولویت دولت مردمی قرار گرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویر‌احمد همچنین به رتبه برتر این اداره کل در شاخص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در طول سالهای اخیر مهمترین فرمان نوروزی سال را به حوزه اقتصاد اختصاص دادند چرا که دشمن وقتی نتوانست از راه نظامی و فرهنگی وارد کشور شود اقتصاد کشور را نشانه گرفته و همه باید در راستای تحقق فرمان معظم‌له در خصوص عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی انجام وظیفه کنیم.

وی با بیان اینکه نباید موضوع اقتصاد مقاومتی را تمام شده فرض کنیم یادآور شد: باید مبنای فعالیت های اقتصادی را اقتصاد مقاومتی قرار داد چرا که تنها نسخه مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه دشمنان توجه و رویکرد به اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *