آخرین اخبار

اینترنشنال و بی‌بی‌سی؛ هنگام کشتار زنان ایرانی توسط صدام کجا بودید؟/وطن فروش‌ها خائن به ملت هستند

امام جمعه یاسوج گفت: اینترنشنال و بی‌بی‌سی؛ هنگام کشتار زنان ایرانی توسط صدام کجا بودند؟.

اشتراک گذاری
21 October 2022
کد مطلب : 112116

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل مصلای امام خمینی این شهر و با حضور گسترده نمازگزاران برگزار شد به آشوب‌های اخیر در کشور و همچنین مباحثی که در خصوص گشت ارشاد مطرح می‌شود اشاره کرد و گفت: کلیت مسئله این است که برخی‌ها می‌گویند کاری به کار کسی نداشته باشیم اما در مملکت اسلامی نباید کسی در کنار خود گناهی را ببیند و نسبت به آن بی تفاوت باشد خدا فرمان حجاب را داده نمی‌توان بی حجابی را رواج داد خداوند هم صبر و حوصله دارد.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: باید ببینیم چرا خداوند امت های پیشین را سرنگون کرده است حتی وقتی یک فرشته عذاب برای زیر و رو کردن یک منطقه فرستاده می شود پیرمردی را در حال عبادت می‌بیند، فرشته به سوی خداوند باز می گردد و می گوید حالا که می‌خواهیم آن منطقه را زیر و رو کنیم با این پیرمرد عابد چه باید کرد و خداوند می فرماید او را نیز با آن ملت زیر و رو کنید چرا که اگر امر به معروف و نهی از منکر کرده بود عذابی دچار آن ملت نمی‌شد.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: نکته بعدی آزادی غربی‌هاست هر کسی و هر ملتی برای خودش امر به معروف و نهی از منکر دارد آنها هم خودشان امر به معروف دارند امر به معروف آنها امر به بی حجابی و بی قیدی و لاابالی گری است.

وی در ادامه گفت: آنها برای امر به معروف مردمان خودشان با تفنگ و چوب و باتون به جان مردم می‌افتند آن وقت می‌خواهند ما را نصیحت کنند آزادی آنها به جز دروغ معنایی ندارد.ژ

حسینی یادآور شد: اگر علیه هولوکاست حرفی زده شود سرکوب می کنند اگر زن محجبه در خیابانهای آنها رفت و آمد کنند آن را بر نمی‌تابند اگر کسی بساط فاحشه گری و بی بند و باری پهن کرده باشد او را تشویق می‌کنند اگر مسلمانی را در جایی به قتل برسانند بازهم تشویق می‌‌کنند و به نام آزادی برای خودشان بنگاه و کسب و کار باز کرده‌اند و هر کسی مقابل آنها بایستد را سرکوب می‌کنند و مورد تحریم‌های ظالمانه و نابود کننده قرار می‌دهند.

حسینی یادآور شد: امروز به نام مهسا ناامنی ایجاد کرده‌اند اگر راست می‌گویید چرا قبل از انقلاب آن همه دختر و زن را به توپ و مسلسل بسته حرفی نزدید آن روز کجا بودید در آن روزها چرا حمایت نکردید بعد از انقلاب هزاران زن و دختر این ملت توسط منافقین ترور شد آن روزها کجا بودید که امروز به خونخواهی مهسا برخاسته‌اید چرا از آن حمایت‌ها نکردید.

وی در ادامه گفت: مراسم عروسی افغانستان با با صدها زن و مرد به خاک و خون کشیدید اینترنشنال و بی بی سی کجا بودند چرا حرفی نزدند و چرا شریک در جرم بودند، در عراق خون هزاران انسان بیگناه را ریختید چرا بی‌بی‌سی‌ حرفی نزد و اینترنشنال صدایش در نیامد این است حقوق بشر غربی و اروپایی و آمریکایی؟ در سوریه چقدر انسان کشته شد چرا حرفی نزدید؟ معلوم است که دروغ می‌گویید. برای صدام و منافقین کف می‌زدید و امروز هم از آل سعود جنایتکار و خبیث حمایت می‌کنید.

حسینی یادآور شد: تناقض گویی‌های زیادی دارید و از دایره انصاف و انسانیت خارج شده به دنبال توجیه اهداف خود هستید به کشته سازی های دروغین روی می‌آورید.

وی در ادامه با انتقاد شدید از کسانی که همنوا با دشمن شده اند و وطن فروشی می‌کنند گفت: این افراد دوست ملت نیستند بلکه خائن به ملت هستند آنها وطن فروشی می‌کنند معدود از اراذل را زنان و مردان شجاع نامیده و میلیون‌ها انسان را که با مشت گره کرده انقلاب خود را حمایت می‌کنند؛ نمی‌بینند. بدانید ملت ایران هرگز تسلیم شما نمی‌شود.

انتهای پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *