آخرین اخبار

تجدید میثاق جهادگران جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با آرمان‌های شهدا

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ جهادگران جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز مصادف با چهل و یکمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی با حضور در گلزار شهدای یاسوج، با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند. سید محمد قائم کاظمی بیدک، رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: جهاددانشگاهی […]

اشتراک گذاری
08 August 2021
کد مطلب : 68909
تجدید میثاق جهادگران جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با آرمان‌های شهدا

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ جهادگران جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز مصادف با چهل و یکمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی با حضور در گلزار شهدای یاسوج، با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

سید محمد قائم کاظمی بیدک، رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است که در بخش‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی در حال فعالیت است که اقدامات شاخصی در سطح استان انجام داد.

وی با اشاره به فعالیت مرکز گیاهان دارویی این نهاد انقلابی اظهارکرد: دو طرح نوآورانه و فناورانه شاخص در استان در حال انجام است که جز ۳۱ طرح فناورانه جهاددانشگاهی کشور بوده اند و در این ۲ طرح، تولید آفت کش‌های گیاهی و تولید داروهای دامی با منشا گیاهی در حال ایجاد و راه ندازی است.

کاظمی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تولید عسل تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به وجود خلاء هایی در این زمینه مرکز تخصصی آنالیز، تشخیص کیفیت و بسته بندی عسل را در دستور کار قرار داده ایم و این مرکز راه اندازی شده و در حال خدمات دهی به مردم استان است.

رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جهاددانشگاهی همیشه دنبال پر کردن خلاء ها و کار های بر زمین مانده است، بیان کرد: این نهاد باتوجه  به بررسی های صورت گرفته مرکز ژنتیک که نیاز جدی استان بوده طی تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حال راه اندازی است که کلیه تجهیزات لازم برای این مرکز خریداری شده و در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری می رسد.

گفتنی است که جهادگران جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار با حضور در مزار شهید خداعفو عبدیان از خبرنگاران شهید سانحه هوایی c۱۳۰ حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *