آخرین اخبار
اشتراک گذاری
07 December 2019
کد مطلب : 49162

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکل کنونی کشور را بیکاری دانست و تاکید کرد: شک نکنید به‌‌روزی ایران اسلامی از تگناهای اقتصادی موجود می‌گذرد.

غلام‌رضا تاجگردون  اظهار داشت: بیکاری هم اکنون به عنوان یک معضل برای تمامی مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس سنگینی خاصی دارد که در این راستا برنامه‌های مختلفی در دستور کار بوده و یا اجرا شده است.

وی بخش زیادی از این مشکلات را به دلیل دشمنی‌های آمریکا و هم پیمانانش دانست و افزود: البته بخشی از مشکلات نیز به دلیل مسائل درونی از جمله اتکا به نفت و عدم توجه به توان داخلی در بخش‌های مختلف از گذشته دور تاکنون بوده ولی شک نکنید بزودی از تگناهای موجود عبور می‌کنیم.

تاجگردون با تاکید بر اینکه دنبال کلنگ زنی و افتتاح نیستیم، افزود: جاده دسترسی تمامی روستاهای شهرستان گچساران آسفالت بوده و حتی یک بار نیز روکش آسفالت شده‌اند و به دنبال آن هستیم که پیچ‌های موجود در مسیر ارتباطی برخی روستاها را اصلاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال احداث شبکه آبرسانی شرب یوردهای عشایری برخی مناطق گچساران هستیم، افزود: در این زمینه ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که  میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت ادامه داد: برای آبرسانی به اراضی دیم برخی مناطق گچساران از جمله روستاهای قشقایی نشین از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و تا پایان امسال فاز دوم این پروژه افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۳ responses to “تاجگردون: به‌زودی کشور از تنگناهای اقتصادی عبور می‌کند”

  1. ناصر says:

    هر وقت اینطوری صحبت میکنید و میگید به زودی ازتنگناها عبور میکنیم خیلی بیشتر می ترسیم چون تجربه اثبات کرده هر چی میگید عکسش در میاد مثل جریان دلار یا تورم یا بنزین

  2. نوید says:

    هر وقت اینطوری صحبت میکنید و میگید به زودی ازتنگناها عبور میکنیم خیلی بیشتر می ترسیم چون تجربه اثبات کرده هر چی میگید عکسش در میاد مثل جریان دلار یا تورم یا بنزین

  3. گچسارانی says:

    این از اون حرف های دم انتخاباتی است خیلی خوشم آمد.😎

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *