آخرین اخبار
اشتراک گذاری
25 September 2019
کد مطلب : 45799

مدتی است که چینش مدیران استانی به سمتی است، که تقریبا همه چیز بر وفق مراد غلام محمد زارعی و حلقه مشاورانش باشد. زارعی که بعد از هشت سال نمایندگی در بویراحمد، متهم به پایمال شدن عزت بویر احمد شد؛ این روزها نشان داده است که یکه تاز معادلات استان می باشد. بعد از فتح سازمان طویل و عریض علوم پزشکی، علاوه بر حمایت از نیروی اصلاح طلبی باعث گردید تا سبد رای قابل توجهی از بویراحمد پایین را نیز اخذ نماید. حال با آمدن نیک اقبال نیز تا حدود زیادی از توجهات سی سختی ها را به خود جلب کرد. پیش از این نیز که با حمایت از مدیران اصلاحطلبی، از این حیث جلوتر از تاجگردون و هاشمی بود، علاوه بر حمایت این مدیران اصلاح طلب از پایگاه قدرتمندی در طائفه تیرتاجی برخوردار. در کل وضعیت زارعی خوب است و با نزدیک شدن به انتخابات بهتر هم می شود.

اما در گچساران و باشت وضعیت به شکل دیگری است. تاجگردون مدیران قوی خود را در علوم پزشکی از دست داد. گوهرگانی نیز چند روز پیش کنار گذاشته شد. نیروی مورد نظر خود در اداره کل ورزش و جوانان را نیز نتوانست و یا نخواست که حمایت نماید. فقدان یک نخبه گچسارانی و باشتی در معاونت استانداری و از دست دادن پایگاه های مدیریتی انتقادات را این روزها بیش از گذشته به او وارد کرده است. این در حالی است که مدیران منتسب به تاجگردون در گچساران نیز باقی مانده اندیشه مدیران دولت قبلی بوده و سال هاست که با تکیه بر صندلی ریاست، این روزها هزینه های زیادی را برای تاجگردون به وجود آورده اند. .

اما در کهگیلویه شرایط قابل پیش بینی بود. عدم همخوانی هاشمی با دولت و همچنین نماینده اولی بودن ایشان موجب گردید تا خیلی ها امید چندانی به عملکرد هاشمی نداشته باشند. هاشمی قطعا در آزمون به کار گماری مدیران در استان نمره قابل قبولی نداشته و عملکرد او در این زمینه، بسیار ضعیف تر از حتی عملکرد بزرگواری در دولت اول تدبیر و امید بود. .

در مجموع می توان گفت که قاطبه معادلات به کارگیری مدیران در استان به نفع زارعی بوده و عملکرد ضعیف تاجگردون در این زمینه سیگنال هایی از عدم حضور ایشان در انتخابات را به وجود آورده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۳ responses to “نیک اقبال آمد تا نشان دهد این روزها همه چیز به نفع زارعی پیش می رود./ضعف مشهود تاجگردون و هاشمی در چینش مدیران استان/تاجگردون قصد ورود به انتخابات را ندارد”

  1. افتخاری says:

    این دوره زارعی برنده نیست . خودتان را خسته نکنید

  2. مردم says:

    خبری خوش تر برای مردم گچساران از نیامدن تاجگردون در تاریخ مردم گچساران وجود ندارد

  3. دشتروم says:

    زارعی فقط ۷مدیر دارد که ۵تاش از طوایف تیرتاجی هستند این دو مدیر جدید هم ۴ماه به عنوان سرپرست هستند وبعداش هم به سلامت خداحافظی میکننددوره هدایت خواه ۹مدیر داشت از همه طوایف بویراحمد بود حتی مدیر دفترش مردم دیگه گول نمیخورند اصلاح طلبان پیروز این صحنه هستند خداحافظ زارعی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *