آخرین اخبار

از گناوه‌گردی تا هواخوری با خانواده با خودروهای اداری

این نوع استفاده خلاف از خودروهای اداری هر چند در دوره‌ای کمتر دیده شد اما در دوره فعلی بازگشت به گذشته‌ها را شاهدیم .

اشتراک گذاری
16 February 2019
کد مطلب : 25890

 

 استفاده شخصی از خودروهای اداری از سال‌های دور در کهگیلویه و بویراحمد رواج داشت تا این که در مقطعی به دلایل مختلف از جمله بازدارندگی رسانه‌ها این نوع استفاده غیر قانونی و غیر شرعی از امکانات بیت‌المال تا حدودی کمتر شد.

به یاد داریم که در دو دهه پیش آن جا که هنوز خبری از رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد نبود چه بلاهایی که بر سر خودروهای اداری نمی‌آمد از حمل یک ایل و یک طایفه در روز ۱۳ به در گرفته تا مسافرت به شهرهای دور و نزدیک و حمل بار و صدها کار دیگر در استان رواج داشت.

این نوع استفاده خلاف از خودروهای اداری هر چند در دوره‌ای کمتر دیده شد اما در دوره فعلی بازگشت به گذشته‌ها را شاهدیم که در همین چند روز اخیر خبر مسافرت با خودروی اداری به برخی بنادر جنوبی را داشتیم و امروز هم شاهد هواخوری آقای مدیرکل با خانواده مکرم در سد شاه قاسم یاسوج بودیم.

به بهانه این نوع استفاده غیر قانونی و غیر شرعی از خودروهای بیت‌المال از استاندار انتظار می‌رود تا به صورت عملی با این گونه رفتارهای مدیران با بیت‌المال برخورد جدی شود تا دوباره پس از گذشته چند سال شاهد این بدعت و رجعت نادرست و ناپسند نباشیم زیرا اگر امروز خودروهای اداری مورد استفاده شخصی قرار گیرد و برخوردی نشود در آینده شاهد بدعت‌های دیگر از سوی مدیران در برخورد با بیت‌المال خواهیم بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *