آخرین اخبار
اشتراک گذاری
13 October 2018
کد مطلب : 21594

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد ،در این نشست که  فرماندهی انتظامی استان و رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری نیز حضور داشتند، رئیس کل دادگستری استان در سخنانی با اظهار اینکه شرایط درون کشور به مدیران مؤمن و جهادی نیاز دارد افزود: نیروهای جهادی ،رزمندگانی هستند که در درون کشور و در مرزها حضور دارند اما هر دو قشر در حال مبارزه با دشمن هستند بنابراین  اگر امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم امنیت را لمس می کنند ، مرهون سربازان خط مقدم ،نیروی انتظامی است.
حجت الاسلام والمسلمین مزارعی در ادامه به موضوعات مطرح شده توسط رئیس هیات مدیره کانون کارشناسان استان اشاره کرد و گفت:در اینکه قضات ما از ظرفیت کاشناسان استفاده می کنند هیچ شکی نیست و قضات از کارشناسانی استفاده می کنند که تخصصی و با استدلال و به موقع نظر می دهند.
وی در ادامه افزود: جو استان یک جو قبیله ای و عشیره ای است و قطعاً سراغ کارشناس خواهند رفت طوری گزارش دهید تا به عنوان ارائه گزارش کذب تحت تعقیب قرار نگیرید و مسأله تا جایی است که برخی از بزرگان استان در خصوص نظر خلاف واقع برخی کارشناسان،تماس می گیرند سزاوار نیست ذهنیت های منفی را برای یک کارشناس ایجاد کنیم.
رئیس کل دادگستری استان با اظهار اینکه کارشناسان  بازوان توانمند اجرای عدالت و سرعت در اجرای عدالتند بیان کرد: نباید قاضی پرونده مجبور شود برای یک کارشناس مکرراًًًًً  اخطار بفرستد تا کارشناس نظریه ی خود را به شعبه ارسال کند.
مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت : دستگاه قضایی با صلابت و با اقتدار برای اجرای عدالت همیشه در وسط میدان است و شایسته است شما  همکاران محترم قضایی در قلمتان و اقدامتان برای امنیت استان، ذره ای درنگ نکنید.
در ادامه این نشست، دکتر اردوان عزیزی و حجت الاسلام سید محمد قاسم محقق به ترتیب به عنوان معاونین برنامه ریزی و قضایی دادگستری استان  معرفی شدند.
همچنین از افشین بوستانی قاضی نمونه  استان و ۳۵ نفر قاضی و کارمند دیگر تقدیر شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *