آخرین اخبار

دیدار عدل هاشمی با رئیس مجلس شورای اسلامی؛اقدامات خوبی در کهگیلویه شروع شده است

نماینده مردم کهگیلویه برای بررسی و حل مشکلات حوزه انتخابیه با رئیس قوه مقننه دیدار و گفتگو کرد.

اشتراک گذاری
01 October 2018
کد مطلب : 21348

عدل هاشمی پور در این دیدار ضمن تقدیر از سفر سال گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرحهای مهم و حیاتی متعددی در حوزه های مختلف بویژه عمران و صنعت بوسیله دولت، بنیادهای خیریه و بخش خصوصی در شهرستان های چهارگانه در حال اجرا هستند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی  ضمن سپاسگزاری از اقدامات انجام شده و در دست اقدام، افزود: همکاریهای مجلس شورای اسلامی و عزم دولت و بنیادهای مستضعفان و برکت در خدمت رسانی به کهگیلویه بزرگ قابل ملاحظه و تقدیر بوده اما پیشرفت سریعتر و بهره برداری از آنها نیازمند توجه بیشتر و حمایت جدی دولت و مجلس است.

علی اردشیری لاریجانی رئیس قوه مقننه ایران هم در این دیدار گفت: توسعه هر منطقه نیازمند وجود زیر ساختها و اجرای پروژه های مهم و اساسی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نظارت جدی و مستمر بر روند اجرای پروژههای  در دست اقدام، اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای انجام زیر ساختها بکار گیرید و همین روش را ادامه دهید و مطمئنا تا زیرساختها درست نشود هیچ اقدامی برای توسعه منطقه انجام نخواهد شد.

لاریجانی در پایان افزود: گزارش حوزه انتخابیه را دارم و خوشبختانه نماینده کهگیلویه اقدامات خوب و شایسته ای را آغاز نموده که لازم است این روحیه تلاش و تعامل تقویت شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *