آخرین اخبار

احداث ۲۳ بوستان محله‌ای در دوگنبدان/ صدور مجوز ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده

شهردار دوگنبدان گفت: با احداث ۲۳ بوستان محله‌ای در شهر دوگنبدان فضای سبز در این شهر به ۱۶۰ هکتار رسیده است. مسعود ظفری با اشاره به توسعه فضای سبز و احداث بوستان‌های محله‌ای در شهر دوگنبدان اظهار کرد:  از ابتدای مسوولیتم در شهرداری دوگنبدان تا کنون تعداد ۲۳ پارک محله‌ای در نقاط مختلف این شهر […]

اشتراک گذاری
06 May 2018
کد مطلب : 17099
شهردار دوگنبدان گفت: با احداث ۲۳ بوستان محله‌ای در شهر دوگنبدان فضای سبز در این شهر به ۱۶۰ هکتار رسیده است.

مسعود ظفری با اشاره به توسعه فضای سبز و احداث بوستان‌های محله‌ای در شهر دوگنبدان اظهار کرد:  از ابتدای مسوولیتم در شهرداری دوگنبدان تا کنون تعداد ۲۳ پارک محله‌ای در نقاط مختلف این شهر احداث شده است.

 شهردار دوگنبدان با بیان اینکه  توسعه فضای سبز در شهر دوگنبدان از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است، عنوان کرد:  در حال حاضر در شهر دوگنبدان ۱۶۰ هکتار فضای سبز وجود دارد.

 وی  ادامه داد: از دیگر اقدامات  اخیر شهرداری دوگنبدان در ایجاد یک شهر سرسبز، کاشت ۵۰۰ اصله نهال نارنج و تعداد ۲۵۰ اصله نهال توت  در زمینی به مساحت سه هکتار در یکی از محلات توسعه یافته شهر دوگنبدان از اقدامات شهرداری دوگنبدان است.

 ظفری  اذعان کرد:  هم اکنون شهر دوگنبدان دارای ۳۷ پارک محله‌ای است که در این زمینه تلاش می‌شود در هر نقطه از شهر دوگنبدان که نیاز به بوستان محله‌ای و فضای سبز داشته باشد، بوستان احداث شود.

 شهردار دوگنبدان با اشاره به دیگر اقدامات در  شهر  دوگنبدان  عنوان کرد: احداث سنگ‌فرش در برخی از پیاده‌روهای گچساران، اصلاح برخی از میادین و کاشت گل، نورپردازی در بلوارها، احداث بلوارها با رعایت استاندارد، احداث مبلمان شهری و سطل‌های زباله دارای پلاستیک از دیگر اقدامات شهرداری دوگنبدان است.

 ظفری خاطرنشان کرد: احداث بازارچه  در محله سادات، اجرای آسفالت  و روکش آسفالت بیش از ۴۲۰ هزار متر مربع در برخی از خیابان‌های اصلی این شهر، احداث جاده آفتابگردان و جانمایی سرویس‌های بهداشتی و صدور مجوز ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دو گنبدان از دیگر اقدامات اخیر شهرداری دوگنبدان   برای دستیابی به یک شهر توسعه یافته صورت گرفته است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *