آخرین اخبار

رئیس اداره دخانیاتی در کهگیلویه وبویراحمد که خودش سیگار می کشد

مبارزه با دخانیات امروزه از سوی برخی نهادها از جمله اداره دخانیات باید به طور مداوم پیگیری شود اما در شهرستان بویراحمد مدیر اداره دخانیات که خود باید پیشگام مبارزه با مواد دخانی باشد، خودش سیگار می کشد.

اشتراک گذاری
22 January 2017
کد مطلب : 7534

 

رئیس اداره دخانیات شهرستان بویراحمد که در اداره ای مسئولیت پذیرفته که وظیفه اصلی آن مبارزه با دخانیات و مواد دخانی است خود مروج مصرف سیگار شده است.

آنچه از اداره دخانیات شهرستان بویراحمد در یاسوج وجود دارد ساختمانی آجری است که نه ارباب رجوعی دارد و نه کسی از آن سراغی می گیرد و تنها مدیر در آن به سیگار کشیدن مشغول است.

به نظر می رسد مدیری که در راس اداره ای به نام دخانیات قرار گرفته است خود باید نمونه و الگویی برای سایر افراد جامعه باشد و در زمینه مبارزه با دخانیات که امروزه به عنوان یکی از عوامل اصلی مرگ و میرها در کشور و استان کهگیلویه وبویراحمد به شمار می رود گام های موثری را بردار ، نه اینکه خود سیگار بکشد.

اداره دخانیات شهرستان بویراحمد عملا فاقد هرگونه کارایی است و تاکنون در جلساتی که در این زمینه در استان برگزار می شود نیز حضور موثری ندارد و نمی توان با گشت و گذاری در اینترنت از این اداره نام و نشانی پیدا کرد .

رئیس این اداره نیز از دادن هرگونه امار و اطلاعاتی به خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خودداری می کند و دلیل آن را منع از سوی سازمان مرکزی عنوان می کند.

پناهی انجام هرگونه مصاحبه با خبرنگاران را منوط به اجرازه از سوی معاونت امور بین الملل شرکت دخانیات کشور اعلام کرده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *