آخرین اخبار
اشتراک گذاری
18 October 2018
کد مطلب : 21815

تبریک استاد، فعلا این هفت ماه را ، طاقت بیار تا ببینیم بعدش چه می‌شود. حقیقتا ما به شما خوش بینیم، می‌دانیم می‌توانی در بند باشی و از آزادی بگویی. می‌توانی به قوانینی پایبند باشی که مجریانش در بسیاری از بندهایش آزادی را به بند کشیدند. می‌توانی عادلانه گوشه‌ای از حقایق را روشن سازی، حتی اگر در چنگ باشی.

چه روزهایی بود! تریبون‌های دانشجویی و دانشگاهی‌تان را با ابلاغ نامه‌های پاراف شده و نشده، دستور العمل‌هایی که پشت بندش با برقراری  تماس‌های تلفنی مکرر از سوی مسؤلان لامصبی که پای منافع فردی و جمعی شان در خطر بود منجر به لغو می شد؛ هر چند این مقدمات و اقدامات برایشان طبیعی بود زیرا جنبش دانشجویی از نگاه همین صاحب نظراشان حجاریان حرف مفت است.

ببخشید استاد، این وسط کاری از ما ساخته نیست! ما همان مردمی هستیم، که رئیس جمهورش کودک، ترسو، بزدل  لرزان، بی سواد، بی قانون، بی دین، حسود، افراطی، کاسب تحریم، بی شناسنامه، جیب‌بر، دنیا ندیده، مستضعف فکری، تخریبگر، تفرقه افکن صدا می‌زند و روانه جهنم‌مان می‌کند بدون از اینکه آب از آب تکان بخورد.

از بخت کج مان، نه چشم‌مان آقای قاضی را می‌بیند و نه دست‌مان به ایشان می‌رسد که عرایض و شکایت‌مان را به حضور و اطلاعش برسانیم. تنها می‌توانیم بگوییم: خدا از سر تقصیراتش بگذرد و دعا کنیم ادامه امورات را با وزرای لیبرالش در ایران اسلامی بگذراند.

جناب استاد! همانطور که مستحضر هستید جای گناه و بی‌گناه متهم و مجرم مشخص نیست، جایی که ممکن است، هر ناممکنی را ممکن سازد و اثبات ادعایی را جرم تلقی کرد. حکایتی که بارهای بار، با فرستادن احضاریه جای پایتان را برای رفتن و حضورتان در دادگاه باز کرد.

گردنم از مو باریک‌تر حضرات، خیلی خیلی عذر می‌خواهم، از قانون و عدالت می‌گویم؛ بگذار همچنان تکرار کنیم و تحت مدیریت تفکر همان فردی باشیم که روزی می‌گفت: این‌قدر بحث از اختلاس و دزدی نکنید و روحیه مردم را خراب نکنید. وقتی‌که ما یک سدی را می‌سازیم و مثلاً ۱۰ میلیارد خرج می‌کنیم، ممکن است از قِبَل آن، پانصد میلیون هم اختلاس شود، اما این سد برای کشور می‌ماند و هیچ‌کس نمی‌تواند از این سد اختلاس یا دزدی کند.”

می بینی استاد، جای پهن کردن برای بساط حرف حساب‌مان پیدا نمی‌شود، چه برسد به اینکه برای آنها احضاریه‌ای یا حکم جلبی بفرستند که لااقل مصلحتش را در رضایت بیاندیشیم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *