آخرین اخبار

اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از این استان در سال جاری خبر داد. سیدمحسن قوامی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: دفاتر زیارتی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۵ دفتر طی سه سال اخیر به ۱۱ […]

اشتراک گذاری
21 April 2024
کد مطلب : 153455
اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از این استان در سال جاری خبر داد.

سیدمحسن قوامی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: دفاتر زیارتی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۵ دفتر طی سه سال اخیر به ۱۱ دفتر افزیاش یافتند.

وی افزود: طی سال گذشته و پس از اربعین حسینی ۸۰ کاروان به تعداد ۳۲۰۰ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد به عتبات عالیات اعزام شدند در حالی که در سال ۱۴۰۱ از این استان ۲۵۰۰ نفر زائر عادی به کربلا داشته‌ایم.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰۰ نفر زائر در قالب ۷ کاروان از این استان به عتبات عالیات عزیمت کردند.

قوامی نژاد تصریح کرد: طی سال ۱۴۰۲ از این استان ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۳۲ هزار و ۴۶۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کرده بودند.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به برخی افراد فاقد مجوز برای اعزام مردم استان جهت سفرهای زیارتی تاکید کرد: مردم و متقاضیان سفرهای زیارتی تنها از طریق دفاتر دارای مجوز در این زمینه اقدام کنند و از مراجعه به افراد آزاد بر غیرمجاز و فاقد مجوز خودداری کنند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *