آخرین اخبار

پیام تاجگردون در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان غلام رضا تاج گردون، منتخب مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس دوازدهم طی پیامی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد. به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان در این پیام آمده است: به نام خدا  شهادت جمعی از سرداران عزیز میهن‌مان در سوریه […]

اشتراک گذاری
02 April 2024
کد مطلب : 152932
پیام تاجگردون در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان غلام رضا تاج گردون، منتخب مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس دوازدهم طی پیامی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان در این پیام آمده است:

به نام خدا 

شهادت جمعی از سرداران عزیز میهن‌مان در سوریه مایه تاثر و تالم فراوان شد.

رژیم غاصب اسرائیل بی اعتنا به قطعنامه شورای امنیت و افکار ملت‌ها، با ادامه کشتار مردم و کودکان مظلوم فلسطین، در یک اقدام تروریستی و حمله به یکی از اماکن دیپلماتیک کشورمان جنایتی دیگر خلق کرد و جمعی از سربازان سرافراز سپاه اسلام را به شهادت رساند.

ضمن محکوم کردن این اقدام سخیف و غیرانسانی،  وظیفه خود می‌دانم شهادت این عزیزان را به خانواده‌های معظمشان عرض تسلیت داشته باشم و از مسئولان ذیربط درخواست نمایم اقدامات لازم برای برخورد و جبران این جنایت را با حفظ اقتدار و صلابت و نیز امنیت بیشتر میهن و جوانان سلحشور ایران زمین به انجام رسانند. 

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *