آخرین اخبار

پذیرش بیش از ۱۱ هزار نفر توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش دو هزار و ۵۹۵ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان تا پایان روز دهم فروردین خبر داد. «محمد جمالی» در بازدید از ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: از آغاز طرح اسکان […]

اشتراک گذاری
30 March 2024
کد مطلب : 152899
پذیرش بیش از ۱۱ هزار نفر توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش دو هزار و ۵۹۵ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان تا پایان روز دهم فروردین خبر داد.

«محمد جمالی» در بازدید از ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: از آغاز طرح اسکان مسافران نوروزی فرهنگیان تا دهم فروردین ماه دو هزار و ۵۹۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار ۱۴۶ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده‌اند.

وی افزود: ۱۲هزار و ۲۲۸ نفرروز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان‌های بویراحمد گچساران و دهدشت بوده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این تعداد در ۱۹۶ مدرسه و ۹۳۰ اتاق پذیرش شده‌اند، اظهار کرد: بیشترین مسافران نوروزی امسال به ترتیب از استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری، فارس و خوزستان بوده است.

جمالی در پایان، ضمن تشکر از عوامل اجرایی ستاد اسکان آموزش وپرورش در سطح استان از فعالیت اسکان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان، سعادت ارجمند، کارشناس تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۴۵۰ نفر عوامل اجرایی روند خدمت رسانی به میهمانان نوروزی را در سطح استان برعهده دارند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *