آخرین اخبار

اسکان حدود ۱۳ هزار نفر / روز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش حدود ۱۳ هزار نفر /روز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد. «محمد جمالی» در جمع بندی پایانی طرح نوروزی ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان گفت: از آغاز […]

اشتراک گذاری
03 April 2024
کد مطلب : 152948
اسکان حدود ۱۳ هزار نفر / روز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش حدود ۱۳ هزار نفر /روز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

«محمد جمالی» در جمع بندی پایانی طرح نوروزی ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان این طرح در ۱۲ فروردین ماه ۱۹۷۲خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۱هزار و ۸۳۰ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی افزود: ۱۲ هزار و ۹۷۷ نفرروز در نوروز ۱۴۰۳ در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شدند که بیشترین آمار مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و دهدشت بوده است.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این تعداد مسافر نوروزی در ۱۹۹مدرسه و ۹۴۷ اتاق پذیرش شدند.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان، سعادت ارجمند، کارشناس تعاون و رفاه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان تا  از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی بودند، گفت: ۴۵۰ نفر از همکاران فرهنگی کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی را امسال عهده دار بودند که جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین اولویت کاری و هدف عوامل اجرایی در ستادهای اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان بود.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *