آخرین اخبار

۲۵۰۰ تخت برای اسکان مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد آماده است ‌

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵۰۰ تخت هتل‌ها و مراکز اقامتی علاوه بر واحدهای بوم‌گردی در این استان آماده است. «سعید طالبی پور» روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ در رزمایش طرح ترافیک ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز استان با شعار آرامش و امنیت […]

اشتراک گذاری
10 March 2024
کد مطلب : 152262
۲۵۰۰ تخت برای اسکان مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد آماده است ‌

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵۰۰ تخت هتل‌ها و مراکز اقامتی علاوه بر واحدهای بوم‌گردی در این استان آماده است.

«سعید طالبی پور» روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ در رزمایش طرح ترافیک ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز استان با شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت افزود: استان کریدور شمال به جنوب کشور است و مسافران زیادی از این استان عبور می کنند.

وی اظهارکرد: دستگاه‌های مختلف خدمات رسان آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران است و سیاست دولت توجه ویژه به بحث گردشگری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در استان زیرساخت های خوبی آماده شده است و آموزش و پرورش آمادگی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی نیز دارد.

طالبی پور تصریح کرد: ۲۵۰۰ تخت هتل ها و مراکز اقامتی استان علاوه بر واحدهای بوم‌گردی در استان برای پذیرایی از  مسافران و گردشگران نوروزی آماده است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم ‌به خوبی در ایام نوروز از مسافران و گردشگران نوروزی به استان استقبال کنیم تا مسافران و گردشگران با خاطره ای خوش استان ما را ترک کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در زمینه گردشگری مذهبی با توجه به تعداد زیاد بقاع متبرکه و تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز برنامه های متعددی پیش بینی شده است.

طالبی پور تاکید کرد: غرفه های در ورودی شهرها تدارک دیده شده و آداب و رسوم، سوغات محلی و صنایع دستی در قالب نمایشگاه‌هایی به نمایش گذاشته می شود.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۸۵ جاذبه گردشگری و دیدنی است که همه این مناطق آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی است.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *