آخرین اخبار

پیش بینی بارش باران و برف در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از بارش باران و برف در برخی مناطق این استان طی ورود سامانه بارشی خبر داد. ولی بهره مند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی برای امروز یکشنبه آسمان استان صاف تا […]

اشتراک گذاری
10 March 2024
کد مطلب : 152266
پیش بینی بارش باران و برف در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از بارش باران و برف در برخی مناطق این استان طی ورود سامانه بارشی خبر داد.

ولی بهره مند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی برای امروز یکشنبه آسمان استان صاف تا کمی ابری و قسمتی ابری، در برخی مناطق در بعضی ساعات افزایش وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی اظهارکرد: برای روز دوشنبه استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد و بارش باران و برف (در برخی مناطق سردسیری و ارتفاعات) رگبار و رعد و برق و افزایش وزش باد مورد انتظار است.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با خروج سامانه بارشی طی روز سه‌شنبه در برخی نقاط مه آلودگی همراه با آسمانی صاف تا کمی ابری و برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شرایطی پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

بهره مند تصریح کرد: دمای هوا از روز سه شنبه با شیب ملایم افزایشی خواهد بود.

وی بیان کرد: در  ۲۴ ساعت گذشته لنده با بیشینه دمای ۲۲.۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و مارگون با کمینه دمای (منفی  ۲.۴) درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *