آخرین اخبار

پیش‌بینی ۱۵۵ گشت پلیس در شهرها و جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد طی نوروز

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی ۱۵۵ گشت محسوس و نامحسوس در سطح شهرها و جاده های استان طی ایام نوروز امسال خبر داد. سردار کیقباد مصطفایی روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ در رزمایش طرح ترافیک ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز استان با شعار آرامش و […]

اشتراک گذاری
10 March 2024
کد مطلب : 152264
پیش‌بینی ۱۵۵ گشت پلیس در شهرها و جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد طی نوروز

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی ۱۵۵ گشت محسوس و نامحسوس در سطح شهرها و جاده های استان طی ایام نوروز امسال خبر داد.

سردار کیقباد مصطفایی روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ در رزمایش طرح ترافیک ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز استان با شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت گفت: همزمان با تعطیلات نوروز افزایش حجم مسافرت ها، ترافیک و تردد را در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت که استان بدلیل داشتن مناطق گردشگری یکی از استانهای هدف و مورد توجه گردشگران است.

وی اظهارکرد: دستگاههای مختلف با انسجام و همدلی در ایام نوروز به مسافران و گردشگران خدمات رسانی خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پلیس شرایط را برای سفر مسافران و گردشگران نوروزی فراهم خواهد کرد.

مصطفایی با اشاره به میزان وقوع تصادفات تصریح کرد: میزان تصادفات در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین کشوری بیشتر است که با تلاش پلیس های راه و راهور دنبال کاهش این آمار هستیم.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون کاهش ۱۶ درصد تلفات تصادفات درون شهری و کاهش ۱۲ درصدی تلفات تصادفات برون شهری را رد استان شاهد بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در مجموع تصادفات استان ۱۴ درصد کاهش وقوع تصادفات جاده ای این استان را داشته ایم.

مصطفایی تاکید کرد: از مردم، مسافران و گردشگران تقاضا می کنیم جهت حفظ سلامت و جان خود و همراهان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را رقم بزنند و این تفریح و شادی و عید را به تلخی تبدیل نکنند.

وی اظهارکرد: طی ایام نوروز بیش از ۱۵۵ تیم گشت محسوس و نامحسوس در سطح شهرها و جاده های استان پیش بینی شده است که طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ شروع و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسافران و گردشگران با سعه صدر، آرامش سفر خوشی را برای خود و خانواده رقم بزند و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

مصطفایی افزود: همزمان با اجرای طرح ترافیک خدمات سفر، طرح انتظامی ایام نوروز که در جهت پیشگیری از سرقت هاست را با تمام توان اجرا خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان، وی تصریح کرد: به مردم توصیه می شود که تمام تمهیدات لازم را برای ارتقا سطح امنیت منازل خود انجام دهند تا کمترین آسیب را ببیند و پلیس نیز با جدیت ویژه با هرگونه موارد سو که امنیت را خدشه دار می کند برخورد می کند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *