آخرین اخبار

پذیرش ۱۰۰۰ دانشجوی کارشناسی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش بالغ بر یک هزار نفر در دانشگاه پیام نور این استان است. «ارسلان بی نیاز» با اشاره به اینکه درحال حاضر پنج هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۶ مرکز و واحد فعال در سطح استان تحصیل می کنند، گفت: […]

اشتراک گذاری
16 March 2024
کد مطلب : 152499
پذیرش ۱۰۰۰ دانشجوی کارشناسی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش بالغ بر یک هزار نفر در دانشگاه پیام نور این استان است.

«ارسلان بی نیاز» با اشاره به اینکه درحال حاضر پنج هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۶ مرکز و واحد فعال در سطح استان تحصیل می کنند، گفت: به دنبال اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش آموزش کشور ۵۱ هزار نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه در سراسر کشور در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده‌اند که بالغ بر یک هزار نفر از این تعداد مربوط به دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی، افزایش ۱۸ درصدی  قبولی در دانشگاه پیام نور را بیانگر علاقه و اعتماد مردم به این دانشگاه به عنوان و اظهار کرد: نوع آموزش ترکیبی(مجازی و حضوری)، شهریه کم و انتقال آسان به محل زندگی و کار، تعیین محل آزمون با انتخاب دانشجو در هر شهر مورد درخواست را از دیگر محاسن و مزایای تحصیل این دانشگاه است.

بی نیاز تصریح کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از تاریخ  ۲۶اسفندماه ۱۴۰۲تا ۱۴فروردین ۱۴۰۳ در سایت جامع آموزشی گلستان به نشانی اینترنتی https://reg.pnu.ac.ir انجام می شود.

وی بیان کرد : تاریخ انتخاب واحد پذیرفته شدگان جدید از تاریخ ۱۵ تا ۲۸ فروردین و تاریخ درخواست مهمان برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز ۱۵ تا ۲۶ فروردین خواهد بود.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *