آخرین اخبار

آخرین وضعیت هوای استان کهگیلویه و بویراحمد طی ۶ روز آینده

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت هوای این استان طی ۶ روز آینده را تشریح کرد. «ولی بهره مند» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای مختلف جوی، هوای این استان امروز تا بعد از ظهر همچنان تحت […]

اشتراک گذاری
16 March 2024
کد مطلب : 152495
آخرین وضعیت هوای استان کهگیلویه و بویراحمد طی ۶ روز آینده

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت هوای این استان طی ۶ روز آینده را تشریح کرد.

«ولی بهره مند» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای مختلف جوی، هوای این استان امروز تا بعد از ظهر همچنان تحت تاثیر امواج ناپایدار قرار داشته و رگبار باران، رعد و برق و گاهی افزایش وزش باد مورد انتظار خواهد بود.

وی اظهارکرد: روز یکشنبه و دوشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از بامداد روز سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی قدرتمند، بارش‌های قابل ملاحظه و شدیدی در سطح استان خواهیم داشت.

بهره مند تصریح کرد: ضمن اینکه طی روز دوشنبه افزایش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با خروج سامانه بارشی از روز چهارشنبه طی روز پنجشنبه شرایط پایدار و مه آلودگی در برخی نقاط استان حاکم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر لنده با بیشینه دمای ۲۷.۸ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر مارگون با کمین دمای ۴ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *