آخرین اخبار

وزیر جنگ اسرائیل: شرایط سختی را می‌گذرانیم/ عملیات زمینی در زمان مناسب انجام خواهد شد

وزیر جنگ اسرائیل با اذعان به اینکه این رژیم شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد، ادعا کرد که حمله نظامی زمینی در زمان مناسب آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
27 October 2023
کد مطلب : 138574
ایسنا: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه این رژیم شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد، ادعا کرد که حمله نظامی زمینی در زمان مناسب آغاز خواهد شد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: حماس جنگی را آماده کرد تا اراده ما را برای زندگی در صلح بازدارد. شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم و جنگ ما برای حفظ میهن است و باید در آن پیروز شویم.

وی مدعی شد: مراحل دیگری نیز وجود خواهد داشت که آنها را اجرا خواهیم کرد و در آنها پیروز خواهیم شد. ما شرایط را برای تداوم نبرد مهیا خواهیم کرد.

گالانت همچنین ادعا کرد: اهداف ما دقیق هستند و ما حملاتی را به زیرساخت‌های جنبش حماس ترتیب دادیم.

وی ادامه داد: ما ظرف ۲۴ ساعت، به سمت یک حمله رو به رشد از هوا، دریا و زمین حرکت کردیم. عملیات زمینی به زودی در صورت مهیا شدن شرایط انجام خواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما بیش از ۲۰۰ مفقودی و ربوده شده داریم و تمام تلاش خود را برای بازگرداندن آنها به کار می‌بندیم. ما برای پیشروی در شمال آماده‌ایم و نیروی هوایی نیز برای این کار آماده است.

گالانت گفت: ما تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اسرا و افراد ربوده شده انجام خواهیم داد. ما جنگ را در دو جبهه مدیریت می‌کنیم و برای هر تحولی در شمال آماده‌ایم. نیروهای ما در آمادگی کامل هستند و عملیات نظامی زمینی در زمان مناسب آغاز خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *