آخرین اخبار

نماز عید سعید فطر در گچساران/حجازی: مشکل بیکاری جوانان را برطرف کنید

نماز عید سعید فطر با حضور با شکوه مردم گچساران در مجموعه ورزشی پدخندق این شهرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
22 April 2023
کد مطلب : 125739

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس حجت‌الاسلام حجازی،در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفت: خداوند می‌فرماید ای انسان درشان و جایگاه خودت که قرار است خلیفه‌الله باشی پس پروا داشته باشد پس انسان باید توشه‌ای برای آخرت خود بردارد درحالی‌که اخلاص در عمل بسیار ارزشمند است.

وی افزود: انسان یک ماه روزه‌دار بود ه و همه اعضا و جوارحش روزه بوده‌اند پس انسان باید در باقی ماه‌های سال یک انسان حقیقی باشد و از گناهان پرهیز کند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: وقتی‌که قیامت برپا می‌شود اسرار درون انسان کشف می‌شود و روز عید فطر مؤمنین که به حقیقت روزه‌دار بودند و از این‌یک ماه بهره کافی را برده‌اند گناهانشان پاک‌شده است.

وی اظهار کرد: عید فطر را به همه مؤمنین و مؤمنات تبریک عرض می‌کنم چراکه امروز همه شما آبرومند هستید و نزد خداوند متعال پاداش بزرگی دریافت می‌کنید.

امام جمعه گچساران ادامه داد: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران است و چون دشمن می‌داند نیروی‌های مسلح ما از این انقلاب حراست می‌کنند نسبت به این نیروها حقد و کینه‌ دارند و امروز اقتدار نیروهای مسلح کشورمان نظام سلطه را نگران کرده است.

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: دوم اردیبهشت‌ماه نیز مصادف با زمین پاک است و همه ما باید از محیط‌زیست و منابع طبیعی کشورمان به‌ خوبی صیانت کنیم. 

وی افزود: پنج اردیبهشت نیز سالروز شکست مفتضحانه آمریکایی‌ها در طبس است آن‌ها به خیال خامشان می‌خواستند گروگان‌ها را آزاد و جماران را بمباران کنند اما در بیابان طبس زمین‌گیر شدند و شن‌های بیابان طبس آن‌ها را به هلاکت رساند و این عنایت پروردگار است.

امام‌جمعه گچساران گفت: از همه عزیزانی که جهت برپایی نماز عبد فطر تلاش کردند تشکر می‌کنم. می‌دانیم که شرکت نفت و پتروشیمی محدودیت‌هایی دارند اما انتظار این است که به داد جوانان بیکار این شهرستان برسند اگر اختیار دست وزیر است آن‌ها عنایت کند و هرکسی در هر مسئولیتی که دارد و هر راهی که میسر است مشکل بیکاری جوانان این شهرستان را مرتفع کنند.

امام جمعه گچساران اضافه کرد: اشتغال مهم است و هم عزیزان شرکت نفت و هم پتروشیمی عنایت کنند و به این مردم و جوانان عیدی بدهند و مشکل بیکاری جوانان را حل کنند.

 

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *