آخرین اخبار

دیدار اعضای بسیج دانشجویی پیام‌نور یاسوج با خانواده شهید صدیقی‌نژاد/رستمی: زبان قاصر از برشمردن برکات خانواده شهداست

اعضای بسیج دانشجویی حوزه شهید جلیل دانشگاه پیام نور یاسوج با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده معظم شهید آیت صدیقی‌نژاد دیدار کردند.

اشتراک گذاری
21 April 2023
کد مطلب : 125724

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس اعضای بسیج دانشجویی حوزه شهید جلیل دانشگاه پیام نور یاسوج با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از خانواده معظم شهید آیت صدیقی‌نژاد از شهدای مبارزه با گروهک تروریستی پژاک که در شمال غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد دیدار کردند. 

رستمی مسئول حوزه شهید جلیل دانشگاه پیام نور یاسوج در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام آیت صدیقی‌نژاد با بیان این که این شهید والامقام به همراه سایر همرزمانش مایه سربلندی ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد شدند تصریح کرد: آن‌ها در نقطه صفر مرزی برای پاسداری از مرزهای ایران اسلامی در سخت‌ترین شرایط ایستادگی و پایمردی به خرج دادند تا مبادا خدشه‌ای به مرزهای ایران اسلامی وارد شود.

 وی گفت: بسیار خوشحالیم که خداوند این توفیق را به ما عنایت کرد تا امروز لحظاتی در خدمت این خانواده بصیرتمند باشیم.

رستمی بیان کرد: عظمت، استقلال و سرفرازی ایران اسلامی مرهون دلاوری فرزندان عزیز این مرز و بوم است آنهایی که هم در دوران نهضت اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی سلامت خود را تقدیم این انقلاب و نظام و کشور کردند شهیدان زنده ما، عزیزانی که سختی‌ها را با صبرشان تحمل می‌کنند و برای ما درس صبر، مقاومت و ایستادگی هستند.

وی با بیان اینکه در جمع خانواده بزرگوار و معزز شهید جز تواضع و احترام حرفی برای گفتن نداریم یادآور شد: شما به عنوان افتخار ایران و کشور و انقلاب اسلامی بوده و زبان قاصر از برشمردن برکات شما خانواده معظم شهداست.

این فعال دانشجویی با تاکید بر این که اینکه گفته می‌شود صاحبان اصلی انقلاب ایثارگران، شهدا و خانواده های آنان هستند سخن درستی است یادآور شد: مگر بدون ایثار و شهادت انقلاب پیروز می‌شد.؟ ما به همت دلاور مردان و از خود گذشتگی این شهدای والامقام توانستیم با وجود تمامی دشمنان خارجی بایستیم، و نظام و انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

به گزارش فارس؛ شهید صدیقی نژاد در شهر لوداب از توابع شهرستان بویراحمد متولد شد و بعد از اتمام تحصیل به دانشگاه امام حسین (ع) رفت.

شهید صدیقی نژاد بعد از اتمام دوره مقدس پاسداری به تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد وارد شد، این شهید والامقام در سال ۱۳۹۰ در عملیات مبارزه با گروهک تروریستی پژاک در منطقه سردشت آذربایجان غربی به شهادت رسید.

این شهید والامقام هدف از ورود خود به سپاه پاسداران را شهادت، معنوی بودن کار و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرده است.

در وصیت نامه شهید صدیقی نژاد این گونه آمده است، توصیه من به همه عزیزانم و خانواده ام این است که همیشه دو موضوع نماز اول وقت و حجاب را رعایت کنند.

همسر شهید صدیقی‌نژاد در روز تشییع شهید والامقام

خداوند متعال را شکرگزارم که من را به عنوان یک پاسدار برای خدمت به این نظام و انقلاب اسلامی قبول کرده تا راه شهیدانی همچون شهید باکری ها، باقری ها، همت و خرازی‌ها و متوسلیان‌ها را ادامه بدهم و از خداوند منان می‌خواهم من را در این راه موفق و پیروز گرداند.

پایان پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *