آخرین اخبار

هدف و نیت قبلی در پشت حوادث شهر دهدشت بود

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف و نیت قبلی در پشت حوادث شهر دهدشت بود.

اشتراک گذاری
08 October 2022
کد مطلب : 110737

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ؛ فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه شهر یاسوج به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سردار کیقباد مصطفایی با تبریک این هفته به پرسنل انتظامی استان اظهار کرد: این هفته از روز ۱۳ مهرماه تا ۱۹ مهر با شعار پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان در ادامه اظهارات خود به موضوع اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: با هدایت‌های مقام معظم رهبری و با حضور همه آحاد مردم در صحنه نقشه دشمنان و بدخواهان نقش بر آب شد.

مصطفایی با بیان اینکه دشمنان به دنبال قرار دادن پلیس و مردم در مقابل هم بودند یادآور شد: مردم ماهیت این جریان را شناختند تعدادی افراد زودباور و ساده ‌اندیش هم با دشمنان همدست شدند و خسارت‌های زیادی به مردم و اموال آن‌ها وارد کردند.

وی با بیان اینکه پلیس در این حوادث خویشتن‌داری و صبر و متانت به خرج داد افزود: خوشبختانه اکنون شاهد آرامش صد درصدی در استان کهگیلویه و بویراحمد و کل کشور هستیم هر چند در حوادث اخیر در نقطه‌ای از استان ما هم حوادثی به وجود آمد.

این فرمانده با اشاره به حوادث شکل گرفته در یکی از شهرهای استان گفت: عده‌ای به دنبال شکل گرفتن تجمعی بودند و همین گونه هم شد و اگر دقت نظر و حضور هدفمند پلیس نبود شاهد حوادث بیشتری بودیم.

مصطفایی با اشاره به این که در دهدشت هم جریانی رقم خورد و عده‌ای با هدف و نیت قبلی جمع شده بودند یادآور شد: این عده قصد تعرض به فرمانداری و همچنین مقر پلیس را داشتند و ادامه و گسترش این کار را داشتند هر چند آسیب‌هایی به عده‌ای نیز وارد شد.

وی گفت: این اقدام هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که موضوع به جد از سوی دستگاه قضایی در حال پی‌گیری است و در آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

 


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *