آخرین اخبار

نارضایتی امام جمعه چرام از عزل و نصب‌های آموزش و پرورش/بی‌توجهی به نیروهای انقلاب چرا و به چه علت؟

امام جمعه شهرستان چرام گفت: جریان انقلابی از وضعیت عزل و نصب در بدنه آموزش وپرورش این شهرستان ناراضی هستند.

اشتراک گذاری
21 October 2022
کد مطلب : 112108

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت الاسلام سید نوراله افشار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: درد دل‌ها و سوال‌هایی از وضعیت آموزش و پرورش دارم، که به دلایلی ناچارم با وزیر محترم آموزش و پرورش، از این تریبون به اطلاع وی رسانده شود.

امام جمعه شهرستان چرام با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش شهرستان و و استان در بها دادن به نیروهای مؤمن وانقلابی چیست؟ گفت: چرا افرادی که سابقه خوب در حمایت از نظام و انقلاب دارند مورد کم توجهی و بی‌مهری قرار می‌گیرند؟

وی افزود: توجه به مسائل دینی و انقلابی توسط آموزش و پرورش ما چقدر جدی گرفته می شود؟آیا جریان انقلابی و وفادار به امام ره و رهبری از عزل و نصب ها در آموزش و پرورش راضی هستند؟

حجت‌الاسلام افشار بیان کرد: با ارتباطی که مردم مومن و معلمین دلسوز با اینجانب از طرق مختلف دارند، بدنه جریان انقلابی از آموزش و پرورش راضی نیستند.

وی تصریح کرد: مردم می‌گویند کسانی که از فتنه گران و اغتشاشگران در این مدت دفاع می کنند چرا باید مسولیت داشته باشند؟ آیا چنین افرادی بر فرزندان ما اثرگذاری منفی تربیتی نخواهند داشت؟

امام جمعه چرام گفت: از وزیر محترم آموزش و پرورش تقاضامندم یک گروه بازرس از وزارت بفرستد، تا مواردی که وجود دارد با مصداق دقیق بیان کنم و تصمیمی عاجل برای مهم ترین اداره تعلیم و تربیت گرفته شود.

حجت الاسلام افشار گفت: حقیقت آن است که جریان انقلابی انتظار ترویج اندیشه انقلابی و گفتمان اصیل اسلامی از  آموزش و پرورش در این دولت داشت و الان از وضعیت موجود گلایه‌مند هستند.

وی افزود: اگر  در این زمینه فرجی حاصل نشود مطالبی هست که از همین تریبون در هفته‌های آتی بیان خواهم کرد و تکلیفی که در حمایت از اصول انقلاب و نظام دارم انجام خواهم داد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *