آخرین اخبار

معاون رئیس جمهور: در پتروشیمی گچساران «کاری کارستان» شده است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در راه ساخت پتروشیمی گچساران «کاری کارستان» انجام شده است.

اشتراک گذاری
04 October 2022
کد مطلب : 110260

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، صولت مرتضوی معاون رئیس جمهور در بازدید از پروژه پتروشیمی گچساران اظهار کرد: بهترین سلام‌های آقای رئیس جمهور را تقدیم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد می‌کنم.

وی با بیان اینکه در سفر یک روزه به این استان نظارت میدانی بر پروژه‌های استان به همراه مسؤولان استانی داشتیم، گفت: اولین جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور و هیأت دولت نیز در استان برگزار شد مصوبات از حیث منابع و پیشرفت فیزیکی وضعیتی قابل قبول و قابل تقدیر دارند.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: در حوزه راه، طرح‌های بسیار خوبی در استان وجود دارد هر چند از مشکلات اساسی کهگیلویه و بویراحمد ضعف زیرساخت‌های مواصلاتی است که با مصوبات خوبی که داشتیم در آینده مشکلات برطرف خواهد شد.

مرتضوی با اشاره به اینکه محور پاتاوه دهدشت هم اکنون در حال انجام است، یادآور شد: طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری هم در استان وضعیت خوبی دارند کارخانه قند در برهه‌ای دچار مشکل شده بود اکنون در حال به روز رسانی است، طرح بزرگ پتروشیمی گچساران را که از نزدیک نگاه کردیم فاز اول در حال اتمام که کار کارستانی در این خصوص انجام گرفته و افتخاری است برای دانش داخلی و سرمایه گذاری داخلی و تعداد زیادی مهندس و کارگر اکنون اینجا مشغول به کار هستند که پیشرفت خوبی داشته و پیش‌بینی می‌شود که فاز اول آن تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: تا قبل از این طرح بهره برداری از خوراک آن انجام نمی‌گرفت گازهای زیادی از بیدبلند هدر می‌رفت که به اینجا خواهد آمد و محصول چندین پتروشیمی دیگر را تامین خواهد کرد و ارزش افزوده آن بسیار بالا بوده و سرانه تولید را در استان بالا خواهد بود و شاهد شکوفایی کهگیلویه و بویراحمد خواهیم شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پاسخ به سوالی که عملکرد مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد را در خصوص مصوبات سفر همچنین پیگیری پروژه ها چگونه ارزیابی می‌کنید، یادآور شد: از مسؤولان استانی تشکر می‌کنم که استان تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده، کار در استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل به فریضه شده، مسؤولان نشان دادند که فعل ما می‌توانیم را صرف کرده‌اند، امیدوارم چنین همدلی همچنان ادامه داشته باشد و کار در راه رضای خدا و برای مردم شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/س


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *