آخرین اخبار

اجرای ۱۱ طرح آموزشی و ورزشی در گچساران

مسئول اداره تجهیز، نوسازی و توسعه مدارس گچساران گفت:درمناطق مختلف این شهرستان ۱۱ طرح آموزشی و ورزشی در دست اجراست.

اشتراک گذاری
11 October 2022
کد مطلب : 111101

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس حسین علیزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح های آموزش و ورزشی متعددی در این شهرستان در حال اجراست.

وی بیان کرد: در مناطق مختلف گچساران ۱۱ طرح آموزشی و ورزشی در دست اقدام است.

مسئول اداره تجهیز، نوسازی و توسعه مدارس گچساران تصریح کرد: این پروژه های آموزشی و ورزشی شامل ساخت مدرسه ۶ کلاسه فضیلت، مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی سربیشه، مدرسه ۹ و ۶ کلاسه بهنیا و حضرت مریم، سالن هنرستان طالقانی، مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه چهار بیشه، مدرسه ۱۲کلاسه ۱۲ فروردین، استخر شنای دانش آموزی و مجتمع فرهنگی و هنری محله سادات است.

علیزاده عنوان کرد: دبیرستان ۶ کلاسه فضیلت گچساران با اعتباری بیش از ۴۰میلیارد ریال در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع در دست اجراست.

وی پیشرفت فیزیکی این طرح را ۹۰ درصد اعلام کرد و گفت: طرح مجتمع فرهنگی و هنری دانش آموزی محله سادات با اعتباری بیش از ۵۵ میلیارد ریال و زیربنای یکهزارو ۵۰۰ متر مربع در دست اجراست.

مسئول اداره تجهیز، نوسازی و توسعه مدارس گچساران خاطرنشان کرد: این طرح آموزشی و هنری با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون راکد است.

علیزاده بیان کرد:مدرسه ۹ کلاسه بهنیا با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و پیشرفت ۷۵ درصد، مدرسه ۶ کلاسه حضرت مریم با ۵۰ درصد پیشرفت و ۴۵ میلیارد ریال اعتبار از مهمترین طرح های اموزشی در دست اجراست و زیر بنای هر یک از این طرح ها یکهزارو ۴۰ متر مربع است.

وی افزود: یک باب مدرسه ۶ کلاسه در روستای سربیشه این شهرستان با زیر بنای یکهزارو ۴۰ متر مربع با پیشرفت ۲۵ درصد و اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد ریال در دست اجراست.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

 

 

 

 


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *