آخرین اخبار

آنچه مسئولان در سفر دور دوم دولت به کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می‌کنند/ تلاش برای کلنگ‌زنی پالایشگاه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های مختلفی برای توسعه و پیشرفت استان در دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد مدنظر است.

اشتراک گذاری
09 October 2022
کد مطلب : 110861

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، سید علی احمدزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر دور دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفر دور دوم رئیس جمهور در سال جاری خواهد بود و استان مهیای سفر دور دوم دولت سیزدهم می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری یا به اتمام رسیده یا در حال اجرا هستند، افزود: اصلاح شبکه آب شهر یاسوج از جمله پروژه‌های مصوب سفر است، شبکه آب یاسوج بیش از ۴۰ درصد پرت آب دارد که اصلاح شبکه آب و همچنین بهره‌برداری از تصفیه خانه یاسوج به تامین آب پایدار مرکز استان کمک کند.

وی عنوان کرد: در سفر دور دوم دولت به استان سرمایه‌گذاری در صنایع پتروشیمی دهدشت و گچساران را به طور جدی پیگیر می‌کنیم علاوه بر این احداث پالایشگاه دیگر مطالبه ما است که امیدواریم در دور دوم سفر کلنگ‌زنی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه ادارات را موظف کردیم آنچه باعث تحول در استان می‌شود و ما را از محرومیت و کم‌برخورداری خارج می‌کند را احصا کنیم.

احمدزاده عنوان کرد: نهایی کردن شبکه آبرسانی شهری و روستایی، آسفالت و رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی و محورهای استان و دوبانده شدن کردن محورها از جمله برنامه‌هایی است که در دور دوم سفر دولت سیزدهم دنبال می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برخی پروژه‌های بزرگی که استان را تغییر می‌دهند از جمله حوزه کشاورزی، سدها، آبیاری زمین‌های کشاورزی بخش صنعت و کشاورزی و آب شرب پایدار مناطق استان در سفر دیده می‌شود.

احمدزاده با اشاره به مطالعه در حوزه راه‌آهن گفت: تلاش می‌کنیم استان از شبکه ریلی برخوردار شود که در دور دوم سفر این مهم را به همراه مبلمان شهری و مشکلات عمران شهری پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم سفر دور دوم دولت بیشتر از سفر دور اول منشأ خیر و برکت برای استان باشد، گفت: از مردم تقاضا دارم برای تحول در استان پای کار بیایند و فرزندان خود در دولت را حمایت کنند تا شاهد تحول و توسعه در استان در سه سال باقیمانده عمر دولت سیزدهم باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *