آخرین اخبار

عدالت استخدامی را اجرا کنید

    سالها پیش دکه های روزنامه فروشی شهر پاتوق روشنفکران و علاقمندان به مباحث سیاست و ورزشی و … بود. مثل امروز خبری از فضای مجازی و پیج های خبری و سایت های مختلف نبود،خیلی ها روزنامه خریدن برایشان جذابیت داشت.   این وسط اهالی جویای کار هم به امید دیدن آگهی استخدام هرازگاهی […]

اشتراک گذاری
28 August 2022
نویسنده : محمد حسینی
منبع : پایگاه خبری۱۹ آبان
کد مطلب : 107134

 

 

سالها پیش دکه های روزنامه فروشی شهر پاتوق روشنفکران و علاقمندان به مباحث سیاست و ورزشی و … بود. مثل امروز خبری از فضای مجازی و پیج های خبری و سایت های مختلف نبود،خیلی ها روزنامه خریدن برایشان جذابیت داشت.

 

این وسط اهالی جویای کار هم به امید دیدن آگهی استخدام هرازگاهی به این دکه ها سر می زدند.

 

اما سالهاست دیگر خبری از نصب برگه A4 هایی که خبر از استخدام و آزمون می داد نیست.

 

طی این سالها دانشگاه علوم پزشکی و شبکه های بهداشت،شرکت نفت ،شهرداری ها،پتروشیمی ها و سایر ادارات نیروهای زیادی از طرق مختلف جذب کرده اند اما نه به شکل عادلانه آن که برگزاری آزمون سراسری باشد.

 

این وسط هر کسی پارتی و نفوذی داشت شغل پیدا کرد و خیلی از دهه شصتی ها اکنون در آستانه سی و چند سالگی و چهل سالگی بیکار بوده زیرا نه آگهی استخدامی و آزمونی بوده نه آنها پارتی لازم را داشته اند.

 

این وضعیت باید تغییر کند،تا کی مدیران و رئیسان و نمایندگان و هر گردن کلفت و صاحب نفوذی فرزندان و لیدرها و اقوام خودشان را دارای شغل کنند و باقی جوانان پشت درب بمانند.

 

آقای استانداری که واژه انقلابی از سر زبانت نمی افتد،آقایان نماینده هایی که زبانتان و صدایتان در سر دادن شعارهای قشنگ بلند است فکری برای این وضعیت بشدت ناعادلانه در استان کنید و عدالت استخدامی را اجرا کنید

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *