آخرین اخبار

عرصه برای غلام نژاد تنگ تر از دیروز!

بطور کلی دانشگاه علوم پزشکی یکی از پرحاشیه ترین مراکز حداقل در استان ما است و میتوان گفت بیشترین مدیر استانی که طی این ماه ها بیشتر به چشم آمده و گاها حواشی و مسائلی پیرامون او شکل گرفته محمد غلام نژاد بوده است. . بعد از حواشی هفته گذشته و هشدار فرماندار باشت به […]

اشتراک گذاری
09 August 2022
نویسنده : محمد حسینی
منبع : پایگاه خبری 19 آبان
کد مطلب : 105516
بطور کلی دانشگاه علوم پزشکی یکی از پرحاشیه ترین مراکز حداقل در استان ما است و میتوان گفت بیشترین مدیر استانی که طی این ماه ها بیشتر به چشم آمده و گاها حواشی و مسائلی پیرامون او شکل گرفته محمد غلام نژاد بوده است.
.
بعد از حواشی هفته گذشته و هشدار فرماندار باشت به غلام نژاد مبنی بر اینکه اجازه نمی دهد وارد باشت شود حالا خبر رسیده معاون سیاسی استاندار امروز غلام نژاد را بخاطر ۲۰ دقیقه تاخیر به جلسه راه نداده و انتقادات تندی را متوجه او کرده است.این اقدام معاون سیاسی استاندار واکنش سید ناصر حسینی نماینده گچساران و باشت و در واقع حامی اصلی معدود مدیر گچسارانی در استان را بهمراه داشت تا به هاشمی معاون سیاسی استاندار توصیه کند مراقب گفته ها و رفتارهای خام باشد.حوره بهداشت و درمان بخش مهم و تخصصی بوده و لازم است از حواشی و بازی های جناحی و سیاسی مصون و به دور باشد اما سالهاست این حوزه محل کشمکش ها ،تقابل و تلاش نمایندگان برای سیطره،نفوذ و کنترل آن بوده و همین مسائل زیادی را متوجه دانشگاه و ادارات زیرمجموعه خود کرده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *