آخرین اخبار

آماده باش دستگاه‌های عضو شورای پیشگیری ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده باش دستگاه‌های عضو شورای پیشگیری ستاد مدیریت بحران استان خبرداد. «محمد محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران تمهیدات لازم را بیندیشند، گفت: پیش بینی می‌شود میزان بارش‌ها در هفته جاری بیشتر از […]

اشتراک گذاری
02 January 2022
کد مطلب : 85964
آماده باش دستگاه‌های عضو شورای پیشگیری ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده باش دستگاه‌های عضو شورای پیشگیری ستاد مدیریت بحران استان خبرداد.

«محمد محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران تمهیدات لازم را بیندیشند، گفت: پیش بینی می‌شود میزان بارش‌ها در هفته جاری بیشتر از سامانه قبلی باشد، تا صبح چهارشنبه ادامه دارد و سبب جاری شدن روان آب ها، آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح رودخانه ها، پدیده مه، لغزندگی و احتمال مسدود شدن جاده‌های کوهستانی و برفگیر دور از انتظار نخواهد بود.

وی اظهار کرد: مردم از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت اضطرار برای سفر حتما مجهز به تجهیزات زمستانی بوده و اطمینان از سوخت کافی خودروی خود داشته باشند.

محمدی ادامه داد: رعایت توصیه‌های ستاد مدیریت بحران تا حد زیادی می‌تواند از وقوع خطر و بحران برای هم استانی‌های ما جلوگیری کند بنابراین باید این هشدارها را جدی بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عشایر کوچ‌رو در مدت فعالیت این سامانه جا به جا نشوند و دام‌های خود را از حاشیه رودخانه‌ها جمع آوری کنند گفت: با توجه به وضعیت آب و هوایی صعود به ارتفاعات و کوهنوردی در استان کهگیلویه و بویراحمد تا روز چهارشنبه ممنوع است.

محمدی خواستار فعال شدن ستاد مدیرت بحران در شهرستان‌ها و مراکز بخش‌ها شد و افزود: فرمانداران شهرستان‌های استان به عنوان روسای ستاد پیشگیری، هماهنگی، و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان نیز با توجه به سامانه‌های جدید تمهیدات لازم را در سطح شهرستان داشته باشند. همچنین شهرداران برنامه ریزی لازم را داشته باشند تا مشکل خاصی پیش نیاید.

انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *