آخرین اخبار

فعال بودن ۶۵ درصد صنایع استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر امسال ۱۳ طرح اقتصادی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۳۰ میلیارد ریال در این استان افتتاح می شود.

اشتراک گذاری
05 February 2021
کد مطلب : 59014
 

 ، سالار حسین پور روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: اشتغال این تعداد طرح ۱۰۸ نفر است و واحد هایی همچون کارخانه شن و ماسه، مصنوعات چوبی و سازه های فلزی، عایق و غیره را شامل می شوند.
وی افزود: ۷۰ درصد از این طرح هایی افتتاحی در روستاهای استان هستند که با این روند توسعه مطلوبی در روستاها رقم خواهد خورد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: البته فعال ترین واحد های صنعتی این استان در روستاها هستند .
حسین پور ابراز داشت: در مجموع ۴۹۷ پروژه در دست اجرا در استان با حجم سرمایه گذاری ( بر اساس جواز تاسیس) ۲۷ هزار میلیارد ریال وجود دارد.
وی ادامه داد: چنانچه این طرح ها به بهره برداری برسند حجم اشتغال آن ها ۱۴ هزار نفر خواهد بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۶۵ درصد از واحد های صنعتی استان فعال است که در مجموع ۱۶۸ واحد غیرفعال و ۳۱۹ مورد فعال هستند.
حسین پور تاکید کرد: اشتغال حوزه صنعت کهگیلویه و بویراحمدهفت هزار و ۷۸۰نفر بیمه شده است.
وی بیان کرد: طی یک سال اخیر ۱۷ واحد غیر فعال در این استان با حجم سرمایه گذاری ۲۲۲ میلیارد تومان و اشتغال ۳۱۰ نفر به چرخه تولید برگشته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶۸ واحد تولیدی غیرفعال در استان وجود دارد که ۹۰ مورد از آن ها قابلیت احیا دارند و ۶۳ مورد از آن ها در اولویت احیا هستند.
حسین پور بیان کرد: امسال ۳۳ پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری ۶۳۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۱۲ نفر صادر شده است

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *