آخرین اخبار

آخرین وضعیت بیمارستان های در دست احداث استان

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی آخرین وضعیت بیمارستان های در دست احداث استان را تشریح کرد.

اشتراک گذاری
06 February 2021
کد مطلب : 59030
 

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی آخرین وضعیت بیمارستان های در دست احداث استان را تشریح کرد.
 جلال پورانفرد افزود : تجهیزات از جزئی ترین تا سایر دستگاه های بیمارستان نرگسی گچساران اماده و خریداری شده است ضمن اینکه نیروی انسانی این بیمارستان هم تامین شده است و ما منتظر تحویل بیمارستان از طرف پیمانکار هستیم.
پورانفرد در خصوص بیمارستان بهمئی گفت : مشکلی پیمانکار داشت که با برنامه ریزی های صورت گرفته و کاهش ۲۵ درصدی پیمان قرار شد که کار ادامه یابد.
وی افزود : بیمارستان سیسخت برای مناقصه بر روی سایت رفت و طی دو تا سه هفته کارهای مناقصه ان صورت می گیرد.
پورانفرد ادامه داد : دو بیمارستان چرام و لنده هم گزارش پیشرفت آن ها رصد می شود و باید قبل از عید فاز اول آن ها تحویل شود.
این مقام مسئول گفت : در مورد بیمارستان پاتاوه پافشاری های زیادی صورت گرفت اما مشکل اصلی این بیمارستان بحث زمین احداث است که اگر این مشکل حل شود وارد مناقصه و فاز اجرایی خواهیم شد.
پورانفرد در خصوص مرکز پزشکی هسته ای هم گفت : برای احداث این مرکز خیری پای کار آمد و انشاالله این پروژه فردا برای مناقصه بر روی سایت قرار خواهد گرفت.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی علوم پزشکی یاسوج افزود : کلنیک دهدشت هم تکمیل و در روز سه شنبه همین هفته توسط پیمانکار تحویل خواهد شد.
پورانفرد در پایان در خصوص آزمون بکارگیری نیرو در مراکز وابسته به علوم پزشکی استان گفت : برای تامین نیروی نگهبانی مراکز ۴ هزار و ۳۳۳ نفر ثبت نام کرده اند و برای تامین نیروی خدماتی هم آزمون دو هفته قبل انجام شد که فرایند قانونی آن طی می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *