آخرین اخبار
اشتراک گذاری
18 February 2020
کد مطلب : 50961

انتخابات در هر سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد با شور و حرارت خاصی دنبال می شود.

به گزارش بویرنیوز، این روزها در هر سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد برگزاری میتینگ های انتخاباتی و کارناوال های نامزدهای انتخابات در مناطق مختلف استان هستیم.

در این میان البته اتفاقاتی هم رخ می دهد (از اقدام به تیراندازی گرفته تا بروز برخی درگیری ها در میان تعداد اندکی از افراد) که به نظر می رسد باید با هوشیاری مردم فهیم استان در نطفه خفه شود تا خدای ناکرده شاهد اتفاق ناگوار و آبروریزی برای استان نباشیم.

قطعاً حضور و انتخاب مردم بی تاثیر در آینده مدیریتی و سیاسی استان نیست، این مردم هستند که رقم می زنند در چهار سال پیش رو چه کسی منادی و فریادگرشان باشد و روند مدیریتی و سیاسی استان به چه نحو پیش برود.

 قطعاً انتخاب قاطبه مردم بد نخواهد بود اما لازم است چند نکته ای را یادآوری کنیم:

قطعاً کسی که بخواهد با شام و ناهارهای انتخاباتی، بنزین رایگان و خرید رای خود را به مجلس برساند وکیل مطمئنی برای مردم نیست، فردی که اینگونه به مجلس راه پیدا کند فردا روز هم دنبال معامله گری و فراهم آوردن شرایطی برای سوء استفاده از حامیان مالی خود می رود!

نامزدهایی که بی مهابا و بدون سند به دیگران تهمت می زنند و اخلاق را در نطق های انتخاباتی رعایت نمی کنند نمی توانند وکلای خوبی باشند، فردی که از همین الان سعه صدر و شهامت برخورد منصفانه با رقبا را ندارد قطعاً در آینده هم سخنان و خواست مخالفان خود را بر نمی تابد پس این قبیل افراد هم شایسته حضور در مجلس نخواهند بود.

افرادی که هزینه های گزافی دارند و از هیچ تلاش و صرف بودجه ای برای برنده شدن نمی ترسند هم به نظر انتخاب خوبی نخواهند بود، اگر هدف واقعاً‌خدمت برای رضای خدا به خلق است که دیگر جنجال،‌هوچی گری، هزینه های میلیاردی نیاز ندارد.

به گزارش بویرنیوز، قطعاً هرکس ایده و نظر خود را دارد و این دقیقاً همان دموکراسی است، چه خوب است در این فضا بدون تنش و با رعایت حرمت و اخلاق با یکدیگر برخورد کنیم و بدانیم آنچه پیروزی نهایی است مشارکت ما در فضایی به دور از تنش برای انتخاب فردی شایسته است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *