آخرین اخبار
اشتراک گذاری
23 December 2019
کد مطلب : 49621

شروع زودهنگام تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی در شهرستان‌های گچساران و باشت و شاید ریزش قابل توجه آرای غلامرضا تاجگردون موجب شد که این روزها به طور متناوب جلسات و همایش‌هایی در مناطق مختلف برگزار شود. در این مدت شاهد بودیم نماینده کنونی از الفاظی برای رقبا و حامیان آنها استفاده نموده که جای تأمل دارد. در ذیل به برخی واژه‌ها و جملاتی که به رقیبان و حامیان رقیبان برچسب زده شده است لیست شدند:
۱. گنجشک‌ها
۲. کرکس‌ها
۳. نو کیسه‌ها
۴. کاندید اجاره‌ای
۵. فریب دهنده
۶. معامله گران
۷. عدم کفایت در کسب کرسی‌های کمیسیون‌های مجلس
۸. افرادی که بین مردم مرزبانی می‌کنند
۹. طرفداران رقیب را استیجاری می‌داند
۱۰. افرادی که خون مردم را می‌مکند
۱۱. شما فرزندان باشت را اسرائیلی خطاب می‌کردید
۱۲. شیاطین توطئه کن
۱۳. ریاکار
۱۴. شمشیرکش
سؤال‌هایی در خصوص استفاده از واژه‌ها و جملات فوق از سوی نماینده پیش می‌آید:
– آیا غلامرضا تاجگردون خود را منجی اقتصاد، معیشت، رعایت عدالت و کمک به محرومین و مستضعفین می‌داند که با این اعتماد به نفس رقبا و حامیانشان و کلاً افراد مخالف فکر خود را اینگونه خطاب می‌کند؟
– آیا غلامرضا تاجگردون ریزش آرا را با این الفاظ باید جبران کند؟
– آیا روش تکراری تریبون‌های یکطرفه تاجگردون می‌تواند او را از گرداب انتقادها و تنفرها نجات دهد یا حاضر می‌شود با رقبایی که چندین القاب به آنهاداده به مناظره بپردازد؟
شرایط این سالهای شهرستان‌های گچساران و باشت به عادی سازی فرهنگ بی ضابطگی در کلیه لایه‌های نهادها و سازمان‌ها و شرکت‌ها پرداخته که یک خطر برای جامعه مردم محروم این دو شهرستان می‌باشد.
اولاً جا دارد که آقای تاجگردون نیم نگاهی به شعار زنده باد مخالف من بیندازد و به حقوق و شخصیت مردم از هر فکر و طیفی احترام بگذارد و استفاده از این القاب مخالف شعاریست که عنوان نموده است. مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در انتظار گزارش عملکرد آقای تاجگردون در خصوص همان کارهای عمومی که شعار می‌دادند که من کار شخصی نمی‌کنم و فقط کار عمومی را دنبال می‌کنم، می‌باشند. تا کنون صحبت‌های ایشان در میتینگ‌ها و همایش‌ها بیشتر جنبه توهین، کار روی احساسات و استفاده از وعده‌ها در آینده همچون توسعه در آینده بوده است. نخبگان، دانشگاهیان، فرهنگیان، مجموعه نفت، گاز و پتروشیمی و کلیه اصناف و نهادهای و عموم مردم منتظر دادن گزارشات آقای تاجگردون در خصوص ۸ سال دفاعیاتی که از عملکرد دولت تدبیر و امید و قضیه بنزین و ضعف‌های شدید مجلس کنونی هستند.
در پایان از وقتی که برای مطالعه متن اختصاص دادید تشکر و قدردانی می‌نمایم.
سربلند و پیروز باشید.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *