آخرین اخبار
اشتراک گذاری
18 December 2019
کد مطلب : 49432

برای یک انتخاب اصلح علاوه بر فاکتورهای شخصی، اخلاقی باید مردم در خصوص اهداف، برنامه‌ها، گزارش عملکرد نماینده‌ها و ارزیابی آنها اطلاعات و دانشی حداقلی داشته باشد. در این راستا یک کاندید و نماینده باید چارچوب زیر برای شرکت در انتخابات و شفاف سازی اهداف و برنامه‌های خود تنظیم و ارائه نماید:
۱. یک کاندیدا با مطالعه سند آمایش سرزمین اولویت‌های سرمایه گذاری و توسعه شهری و روستایی را بر اساس مطالعات انجام شده می‌تواند در برنامه‌های خود و سخنرانی‌ها اعلام بدارد.
۲. همچنین بر اساس سند آمایش که اولویت‌های سرمایه گذاری و توسعه منطقه مطالعه شدند می‌توان طرح‌هایی در زمینه‌های مربوط به اولویت‌ها که درنهایت به توسعه پایدار شهری می‌انجامند ارائه داد و برآورد اعتبار، نیروی کار، منابع مورد نیاز و غیره آنهارا مشخص ساخت.
۳. می‌توان از طریق روش‌های ارزیابی توسعه پایدار شهری عملکرد نماینده پیشین را در شاخص‌های مربوط به توسعه پایدار شهری بررسی و تحلیل نمود تا مردم نیز از این موارد آگاهی یابند و در انتخابات بعد مبتنی بر این گزارشات و شاخص‌های مهم تصمیم به انتخاب فردی اصلح بگیرند. جدول مربوط به شاخص‌های مهم توسعه شهری که نماینده باید گزارش عملکرد خود را مبتنی برآن ارائه و بر اساس آن ارزیابی از طریق مردم شود در پیوست ۱ قابل مشاهده می‌باشد.
حال سؤال این است که نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت چرا در دوره‌های گذشته و حال نه برنامه‌هایی مدون ارائه و نه گزارش عملکردی که شاخص‌های توسعه شهری و روستایی را برای مردم به صورت شفاف نشان دهد ارائه کرده است؟!!
پیوست ۱: جدول مربوط به شاخص‌های مهم توسعه شهری که نماینده باید گزارش عملکرد خودرا مبتنی برآن ارائه و بر اساس آن ارزیابی از طریق مردم شود.

 

 

۳ responses to “«غلامرضا تاجگردون» عملکرد مبتنی بر شاخص‌های توسعه ارائه دهد”

  1. محمد صالحی says:

    از کنکاش بنده که به عنوان بهترین کنکاش جهان شناخته شده و بدانید بنده به عنوان بهترین تحلیل گر استان و کشور عرض میکنم که همه چیز در یک برجان خواستی دراماتیک تبیین شده و حوالی هر یک از کاندیداها متشکل از نام برده های نیمه خوب سر کرده است. کمال هر کاندید در فرادور بست شده خاکی است که بر آن نگاشته شده است

  2. محمد قاضی نیا says:

    در جریان انتخابات همفکران خود ساخته و تحلیلگرانی استانی و جهانی همچون دوست خوبم محمد صالحی بسیار توانایی خوبی در این دوره از خود نشان داده اند. محمد جان که هم اسم خودم هستی، بارک الله. مراعات را به منافات مقرون کرده ای.

  3. محمد صالحی( قدر قدرت تحلیل) says:

    نظر شخصی بنده این است که انفورماتیک حلالیت سیاست در ساماندهی بزرگترین محشورگاه شنیداری، راستی آزمایی را مذکر کرده که از فرامین خواسته شده بیزاری سیاسی صورت گیرد. در نهایت اینکه بنده به عنوان قدر قدرت تحلیلی استان و کشور انتخابات را نیمه ابری تا کاملا ابری همراه با رعد و برق میبینم. حالا ببینید کی گفتم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *