آخرین اخبار
اشتراک گذاری
13 June 2019
کد مطلب : 28735
 

بعد از یک سال و نیم کش و قوس و اصرار و انکار بالاخره علی احمدی از استانداری کهگیلویه و بویراحمد رفت.
رسانه ها از مدت ها قبل در پی استاندارسازی و جا انداختن گزینه های مد نظر خود بودند و نمایندگان مجلس نیز گزینه های ضعیفی را بر روی میز  رحمانی فضلی گذاشته بودند تا در نهایت فضلی یکی از نزدیکان خود را روانه کهگیلویه و بویراحمد کند.
معرفی حسین کلانتری به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد اما چندان در کهگیلویه و بویراحمد واکنشی را در پی نداشته است و تنها برخی رسانه ها در حد انعکاس خبر به آن پرداختند. 
سردی و بی تفاوتی سیاسیون و مردم به معرفی یک استاندار جدید  بیش از هر چیز ریشه در وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم در سال های اخیر دارد و مدت هاست این اتفاقات برای مردم هیچ اهمیتی ندارد.
هر چند در کهگیلویه و بویراحمد بر خلاف سایر نقاط کشور نوعی از سیاست زدگی با تمرکز بر انتخابات وجود دارد اما برای مردم تا اینجای کار آمدن کلانتری موضوع مهمی نبوده است.
 علاوه بر این نفوذ و دخالت نمایندگان در امورات روزمره نیز مزید بر علت است و مردم به این باور رسیده اند که تعیین کننده نهایی نمایندگان و بویژه غلام رضا تاجگردون است و استاندار و فرمانداران چندان نقشی در امور ندارند.
با این وجود کلانتری به زودی وارد استان خواهد شد و برخی ها دنبال واسطه و پسرعموهای کلانتری خواهند رفت تا به وی نزدیک شوند. کلانتری خود نیز در روزهای ابتدایی کارش چند سخنرانی تند و انتقاد از گذشته را ارایه خواهد داشت و چند بازدید معمول در دستور کار خود قرار می دهد و بعد کم کم در بر همان پاشنه خواهد چرخید که همین حالا می چرخد.

بی توجهی مردم به معرفی بالاترین مقام سیاسی استان نشان گر عمق فاصله ای است که میان مسئولین و مردم افتاده است و مردم دیگر کاملا از مسئولین ناامید شده اند./گلبونگ

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *